problemer med browser IE 5 efter at have i~
Fra : Brian Zebeaune

Dato : 12-03-01 09:01

er der andre der oplever at ens browser fryser og nogen gange tager hele
systemet med ned, efter at have installeret iTools?

Brian

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-03-01 09:09

Brian Zebeaune <tilbrian@mac.com> wrote:

> er der andre der oplever at ens browser fryser og nogen gange tager hele
> systemet med ned, efter at have installeret iTools?
>
> Brian

Måske ikke specielt efter iTools. Men dog: Det er som iTools er temmelig
processorkrævende (nu gætter jeg ...) Men angående IE5 er det desværre
rigtigt at når den GÅR ned, hiver den ofte hele lortet med.
Jeg har opdaget at IE5 har godt af at blive quitted en gang i mellem.
Faktisk opstod 90% af de crashes jeg har haft med den hvis jeg havde
mac'en på vågeblus uden at quitte IE5. Eller måske også hvis jeg:
1. Var på nettet og surfede med IE, derpå
2. Gik offline og lavede noget andet uden at quitte IE
3. Bad IE om at logge på for at finde en bestemt URL.

Så quit den en gang imellem ...
Desuden kan den jo godt lide at have rigeligt RAM tildelt. (mindst 25
MB). Og den er ikke for vild med at køre med Java aktiveret. Det har jeg
slået fra bortset fra de (få) steder der virkelig kræver det.

v.h.
Martin