Hov hov
Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 05-02-03 11:55

Hejsa.

Sad lige og læste om store hunde fylder mere end små. Hvor er den gode
stemning som Rinni roste for et stykke tid siden. Bevar den. Forskellige
meninger er herligt, men mudderkastning er noget møj.
Og så lige lidt til debatten om store hunde eller små hunde fylder mest. Da
jeg havde Grand Danois og Shibaer fyldte Shibaerne mest. Idag har jeg
Shibaer og Australien Sherpherd, her fylder Aussien mest. Så mit svar, må
være det kommer an på racerne, og hvad de bliver er blevet brugt/ avlet
til.

V H Gitte

Fra : Line

Dato : 05-02-03 13:31

"Gitte & Thorleif" <mejsen@post6.tele.dk> wrote in message:

> Hejsa.
>
> Sad lige og læste om store hunde fylder mere end små. Hvor er den gode
> stemning som Rinni roste for et stykke tid siden.

[snip]

Den er stukket af; den kunne ikke lide alle de sure mennesker!
Nå, men for lige at lette stemningen lidt, kommer der her en virkelig dårlig
(og meget meget gammel!) vits

Anders er hos frisøren og er ved at blive klippet. Pludselig kommer
frisørens rottweiler luntende ind i frisørsalonen; den sætter sig ved siden
af Anders og ser afventende ud. Det undrer han sig noget over og spørger
frisøren:
"Hvorfor bliver din hund ved med at nedstirre mig?"
"Nåee, det er bare fordi jeg kom til at klippe øret af en mand for en uges
tid siden, og lige siden har den bare ventet på, at det skulle ske igen!"

Mvh. Line

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 05-02-03 14:00

Det lettede på smilebåndet og gav klukken i maven. DEJLIGT.

V H Gitte

Fra : Mallo

Dato : 05-02-03 22:59

"Gitte & Thorleif" <mejsen@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Shibaer og Australien Sherpherd, her fylder Aussien mest. Så mit svar, må
> være det kommer an på racerne, og hvad de bliver er blevet brugt/ avlet

Korrekt, det er så tisse ærgeligt når denne virkelig gode NG går over i at
"lukke hornet", udråbstegn, udråbstegn osv. Over i dk.mudderkast sidder der
en 10-12 stks 14 årige knægte der lever højt på sådan noget.. Det klær ikke
denne gruppe sys jeg.
Man skal lede længe for at finde mere hundekompetente mennesker.. (bevares,
nogen mere kompetente end andre.. derfor snakker jeg selv gerne kun med, når
det drejer sig om at "give pote"..) men med én fællesnævner: Hjertet. ALLE
har hjertet det helt rette sted. Ingen banker deres hund her.
Måske ville det hjælpe hvis vi husker, at dét som ikke giver mening for én -
giver måske mening for en anden. Ingen herinde kan tillade sig at være en
"meningsmåler".. om en mening kan bruges, eller om den ikke kan.. Sund
fornuft for én, er måske galimatias for en anden Vi bliver provokeret af et
dumt spørgsmål ("hvorfor hyler min hund når jeg hiver den i halen", "kan en
hund kvæles"), men vi _aner_ ikke om det er en 13 årig dreng vi flyver i
flæsket på, én førstegangsejer, én der har samlet mod til sig igennem lang
tid, osv. .. Der mangler rumlighed!

Jeg ønsker alle en god nat, Maggie og jeg skal ind og ligge i ske.. (Min
mand er henvist til hundekurven og en bidering).
Mallo :)