Hvilke bilspil ?
Fra : Jan Rysz

Dato : 05-02-03 09:35

Jeg har endelig fået investeret i rat & pedal-sæt. Logitechs Momo, med
læderrat ( intet mindre kunne gøre det )

Nu kunne jeg godt tænke mig at vide hvilke nyere bilspil, der understøtter
Force feedback ?

Der skal selvfølgelig være en hvis grad realisme, for at spillene er
interresante, samt en rimelig grafik.

Hvad kan anbefales ?? ( både Rally, F1 osv. )

Jan Rysz

Fra : Morten Granild Jense~

Dato : 05-02-03 14:12

On Wed, 5 Feb 2003 09:34:49 +0100, Jan Rysz was forced by a great evil
to write in dk.spil.computer
<3e40cca1$0$126$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> [...]
>interresante, samt en rimelig grafik.
>
>Hvad kan anbefales ?? ( både Rally, F1 osv. )

NFSHP2 (Need for Speed: Hot Persuite 2)
Er den eneste jeg lige kender der understøtter FF!!

--
Morten Granild Jensen aka KEMICASE aka Jamse__Bond
morten.granild@mail.tele.dk ICQ# 120333653

Fra : Simon Kamber

Dato : 05-02-03 17:28

On Wed, 05 Feb 2003 14:12:17 +0100, Morten Granild Jensen
<INVALID@onmylocal.net> wrote:

>NFSHP2 (Need for Speed: Hot Persuite 2)
>Er den eneste jeg lige kender der understøtter FF!!
Men kikser det ikke lidt i realismen?
Har prøvet det engang, og der skulle en del til før bilen overstyrede.

Fra : Morten Granild Jense~

Dato : 06-02-03 18:37

On Wed, 05 Feb 2003 17:28:08 +0100, Simon Kamber
<simon_kamber@hot<<<REMOVE>>>mail.com> was forced by a great evil to
write in dk.spil.computer <82e24votj9chno7vtleg9e8vtbei9ncf3u@4ax.com>:

>Men kikser det ikke lidt i realismen?
>Har prøvet det engang, og der skulle en del til før bilen overstyrede.
ved det ikke er ikke så meget til den slags spil, så jeg ved ikke om det
var realistis eller ej. prøvede det i en butik, med et FF rat + pedaler!

Fra : Martin K

Dato : 05-02-03 20:37

Jan Rysz wrote:
> Hvad kan anbefales ?? ( både Rally, F1 osv. )

F1 2002
Viper Racing
Grand Prix Legends
Mafia (ikke decideret bilspil)
Sports Car GT

Nok de mest realistiske jeg lige kunne komme på...

--
Martin K

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-02-03 20:49

Gå ud og køb f1 2002, der er tissegodt FF. Når du så har spillet det, så kig
på dette link:
http://f1hq.racesimcentral.com/site/page.php?pagina=2.php&titel=t2

Nu kan du så se alt det ekstra F1 2002 kan give dig. Der er mange Mods
udkommet, men endnu flere er på vej. Specielt GTR-2002 er godt. men også
Alfa Romeo 147 Moddet er godt.

Held og lykke med dit FF rat.

/Jensen....

Fra : --=Stone=--

Dato : 08-02-03 05:25

Tillykke med rattet.

Jeg har selv købt et, og vil da anbefale dig at prøve : Ralli Sport
Challenge fra microsoft. GFX er ok, og jeg syntes der er en god styring...
men døm selv.

--=Stone=--