HTML-Kit og eller Tidy. ASCII proble~
Fra : Christian Z Jessen

Dato : 05-02-03 01:25

Jeg har igennem længere tid anvendt HTML-Kit - og i forbindelse hermed
også Tidy programmet. Det er stort og har en masse muligheder. Det
betyder også mange valgmuligheder her og der, og jeg er bange for, at
jeg har ændret en option et eller andet sted, og jeg kan ikke finde ud
af, hvad je har gjort eller hvordan jeg får det repareret.

Er der en bruger af disse programmer, der kan hjælpe mig?

Problemet er, at når jeg kører Tidy erstatter den på visse steder
blanke med %20, så for eksempel:

   <a HREF="#sidens top"></a>
bliver til
   <a HREF="#sidens%20 top"></a>

Med det resultat, at link'et ikke virker.

Hvad er det, jeg har pillet ved, uden at vide det? Hvordan kan jeg
rette det?

--
czj (Remove _remove_ from e-mail address)

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 05-02-03 01:32

Christian Z Jessen wrote:

> [...]
> <a HREF="#sidens%20 top"></a>
>
> Med det resultat, at link'et ikke virker.
>
> Hvad er det, jeg har pillet ved, uden at vide det? Hvordan kan jeg

Du bør hel undgå mellemrum i links på internettet da det kan misforstås.
Hvis du apslut vil have et mellem rum, så kan du bruge "_" eller skrive "%20"