Outlook 2002 hænger under opstart (WinXP P~
Fra : Uni Bull

Dato : 04-02-03 22:49

Hej.

Jeg har Outlook 2002 installeret under Windows XP.
I Win XP har jeg to brugerprofiler - min egen og mine kones.
For min egen profils vedkommende er der ingen problemer med Outlook 2002.
Logger jeg på min kones brugerprofil tager det omkring 30 sek. for Outlook
at starte op...

Alle opdateringer til OfficeXP er installeret. Jeg har prøvet at slette min
kones brugerprofil, for herefter at oprette profilen igen, men der er ingen
forskel - det tager en evighed at starte Outlook2002 (men som sagt kun i
hendes brugerprofil) !?

I min egen profil bruger jeg OE6, men hvis jeg vælger Outlook som newsreader
tager det ligeledes utroligt lang tid at starte dette program.

Hvad dælen er der dog galt - skal jeg virkelig geninstallere hele
Office-pakken??
--
Uni Bull
København K

Fra : Uni Bull

Dato : 05-02-03 23:00

Uni Bull wrote:
> Hvad dælen er der dog galt - skal jeg virkelig geninstallere hele
> Office-pakken??

Dét har jeg lige forsøgt - uden at det hjalp. Hvad dælen er gået galt - det
må næsten være noget registry-key-et-eller-andet...? Er der ikke nogen der
har et bud ?

Fra : Uni Bull

Dato : 06-02-03 00:59

Uni Bull wrote:

> Dét har jeg lige forsøgt - uden at det hjalp. Hvad dælen er gået galt
> - det må næsten være noget registry-key-et-eller-andet...? Er der
> ikke nogen der har et bud ?

Så lykkedes det at finde synderen....
Som administrator har jeg slået MSN Messenger fra - det var en fejl.
Hvis Messenger kan få lov til at starte, så er der ingen problemer.