Trafikradio kending: Barry White nummer???
Fra : Søren Rohde

Dato : 04-02-03 11:58

Trafikradioens kending (dyt-dyt-dyt TRAF) kender alle nok. Men hvem har
lavet den? Har hørt at det skulle være Barrw White. Men måske er det løgn?
Kan nogen fortælle mig hvem der har lavet den og hvad den hedder (og gerne
album) bliver jeg glad. Og endnu mere hvis nogen ligger inde med et klip fra
den "rigtige" trafikradio kending... Lars E havde sin egen stil - og talte
tydeligt; "den modsatte vej er de ingen problemer"....

--
Mvh. Søren Rohde

Tjek vores hjemmeside for køb og salg:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-02-03 15:36

Søren Rohde <fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b1o6av$4v3$1@sunsite.dk...

Og endnu mere hvis nogen ligger inde med et klip fra
> den "rigtige" trafikradio kending... Lars E havde
__________

Nej, men du kan da lige få at vide hvad den hed´.

Trafikredaktionen
Where did they go med Sandie Shaw
Pye 7N 45-118

Hilsen Åge

Fra : Søren Rohde

Dato : 04-02-03 17:14

> Nej, men du kan da lige få at vide hvad den hed´.
>
> Trafikredaktionen
> Where did they go med Sandie Shaw
> Pye 7N 45-118

Tak for det Åge,

Jeg har prøvet at søge på den på www.cddb.com men uden at finde et nummer
der hedde sådan. Men du virker sikker - hvor har du informationerne fra? Tak
igen...

Fra : Troels

Dato : 04-02-03 17:36

> [...]
> der hedde sådan. Men du virker sikker - hvor har du informationerne fra?

http://www.4180.dk/15.htm

/Troels

Fra : Søren Rohde

Dato : 11-02-03 15:03

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.4180.dk/15.htm

Ja det er rigtigt at der på siden står: Trafikredaktionen Where did they go
med Sandie Shaw Pye 7N 45-118

Men der står også at:
(Kilde: Musikbiblioteket nr. 22, december 1979, tillæg)
Og spørgsmålet er jo om "Trafikredaktionen" er det samme som "Trafikradio".
Jeg mener ligesom "V" at det er med Barry White - håber andre kan
be/afkræfte dette, og evt. komme med links til steder hvor man kan høre en
bid.

På forhånd tak.

Fra : -V-

Dato : 04-02-03 18:36

Søren Rohde wrote:
> [...]
> ligger inde med et klip fra den "rigtige" trafikradio kending... Lars
> E havde sin egen stil - og talte tydeligt; "den modsatte vej er de

Jeg har i lang tid tumlet med tanker om netop det numer, og *ret* sikker på
at det er et Barry White nummer.

Hvor kommer Sandie Shaw ind i billedet?

-V-