Skærme
Fijala 3554
Ødelagt skærm bærbar
Fra : Jemo

Dato : 04-02-03 11:19

Hej Gr. jeg har en IBM 600 med en ødelagt skærm, er der nogen der ved hvor
man kan købe en billigt eller er der en her i gr. der evt. kan skifte den
ud.
Jeg tror jeg det er lige meget hvilken bærbar den kommer fra bare det er en
13,3 tft, er der nogen der kender noget til det hører jeg gerne fra jer.
mvh René

Helst hurtigt da jeg bruger (brugte) den næsten hver dag, og gerne vil have
den i orden igen

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 04-02-03 16:40

Jemo wrote:
> [...]
> mvh René
>
> Helst hurtigt da jeg bruger (brugte) den næsten hver dag, og gerne vil have

Jeg tror du er nødt til at lade IBM odrne den, chancerne for at få en
tilfældig skærm til at virke er nemlig begrænsede.

Alternativt kan du måske sætte den til en ekstern skærm og bruge den sådan.

Mvh

Bruno

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 04-02-03 19:17

Hejsa

Jeg har før set skærme til TP600 anonceret på DBA.

Mvh
Hans