Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon High Power Ni-Ca pack FN
Fra : Martin Franch

Dato : 12-03-01 00:38

Hej - jeg har et eksemplar af ovenstående med udbrændt batteri. Kan
batteriet udskiftes og i givet fald skal det være en autoriseret
fotoreperatør der gør det ?

Fra : Langgaard

Dato : 12-03-01 19:53

Hej

I en elektronik/hobby forretning kan du få en NC klump næsten som du vil
have den (form, volt og ampere).
Ofte vil de skifte den, eller de kan henvise til en eller anden nørd der
kan.

Går du til fotohandeleren, så vil det nok være billigere at skifte hele
udstyret.

--
Venlig hilsen

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

PS: Jeg samler på gamle kameraer og udstyr, har du noget ?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-03-01 20:16

Martin Franch wrote:

> Hej - jeg har et eksemplar af ovenstående med udbrændt batteri. Kan
> batteriet udskiftes og i givet fald skal det være en autoriseret
> fotoreperatør der gør det ?

Du kan f.eks. tage et kik på http://www.varta.dk - og se om det kan
købes løst, og så selv montere det.

Med venlig hilsen