CS spørgsmål...
Fra : Martin Jensen

Dato : 04-02-03 00:30

Hej

Hvilken verso blivr der spillehafelife med fortiden.
Jeg har lige prøvet at komme ind og spille CS. men blev smidt ud, fordi
skulle opdater min verson 1.1.1.0.

Hvor skal jeg opdater min version henne?

God weekend

Martin

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-02-03 00:50

Martin Jensen wrote:
> Hvilken verso blivr der spillehafelife med fortiden.
> Jeg har lige prøvet at komme ind og spille CS. men blev smidt ud,
> fordi skulle opdater min verson 1.1.1.0.
>
> Hvor skal jeg opdater min version henne?

Hvad er google.com ?
- Jeg går ikke udfra du ved det, da du åbenbart ikke har søgt!

/Mikael

<http://counter-strike.dk/page.php?page=download>

Fra : Janus Høi

Dato : 04-02-03 14:59

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er google.com ?
> - Jeg går ikke udfra du ved det, da du åbenbart ikke har søgt!

Sødt svar.

Jeg synes Jubii Games er rigtig god.
--
Janus
http://games.jubii.dk/cs/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-02-03 16:08

Janus Høi wrote:

> Sødt svar.

Ja, men nogle gange får man lige trykket på send, når man
er i dårligt humør ;)

Så du forresten en del længere nede i min post?

/Mikael

Fra : Black-Out

Dato : 08-02-03 01:46

Half-Life opdatering: http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=2158