ASUS P4PE POST Reporter
Fra : Steffen

Dato : 03-02-03 23:27

Hey
Jeg synes det er en ret fed detalje der med mit Asus P4PE bundkort, altså
POST reporter. Men hvordan får jeg det til at virke? Jeg kan desværre ikke
høre nogen stemme når jeg booter der fx siger: "System check OK". Jeg har
også prøvet http://www.asus.com/products/mb/postreporter.htm men det hjalp
ikke, jeg har også enabled det i BIOS

--
Mvh. / Sincerly Steffen Y.

"To start press any key.... where's the 'any' key?"
- Homer Simpson

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 04-02-03 13:25

"Steffen" <Airbus@REMOVEofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> høre nogen stemme når jeg booter der fx siger: "System check OK". Jeg har

Det virker kun på det onboard lydkort? Bruger du det?

VH
Peter

Fra : Steffen

Dato : 04-02-03 14:10

Nej, jeg bruger mit Audigy :(
Er det nødvendigt at bruge onboard??

Fra : Martin Withus

Dato : 04-02-03 23:24

> Nej, jeg bruger mit Audigy :(
> Er det nødvendigt at bruge onboard??

[Haps]

¤ Der skulle være en jumper på dit MB som bestemmer hvor/hvordan du vil have
lyden ud - altså gennem kabinetspeaker eller gennem lydkortet.

Later
\Martin

Fra : Steffen

Dato : 05-02-03 13:07

Hmm, det kan jeg ikke finde nogen stedet i manualen....

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-03 15:19

> [...]
>høre nogen stemme når jeg booter der fx siger: "System check OK". Jeg har
På mit Asus a7n8x skal jeg bruge main speaker porten på bagsiden for
at kunne høre posten, men ad, for en lyd, slog den fra igen.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S