Newbie spørgsmål
Fra : RED-WHITE

Dato : 03-02-03 22:07

Hejsa NG

Jeg er webmaster på http://www.red-white.dk

og for at gøre det mere "bruger venligt" ville jeg høre om der er nogen der
kender noget software, der ikke kræver en doktorgrad ( dvs. noget i stil med
frontpage ) der kan lave mit site om så flere browsere kan se, og så jeg
evt. kan peppe det lidt op i udsendet ?

Anders

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 03-02-03 23:04

> [...]
med
> frontpage ) der kan lave mit site om så flere browsere kan se, og så jeg

Kommer lidt an på hvad din side "skal kunne".

Men ellers har jeg været meget glad for Dreamweaver før jeg begyndte på
"rigtig html". Du kan jo kigge på www.macromedia.com hvor man kan hente en
trial.

VH Tobias

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 04-02-03 00:05

RED-WHITE wrote:

> [...]
> frontpage ) der kan lave mit site om så flere browsere kan se, og så jeg

Jeg bruger webwiter
http://www.webwriter.dk
De tror jeg de fleste gør.