Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvilke digicam?
Fra : Anders H/Iceduck

Dato : 11-03-01 23:57

Hejsa,

Jeg skal til at investere i et digital kamera, og jeg regner med det skal
koste omkring 1000-3000 kr.

Men hvilket kamera vil I anbefale? Det er et stort plus hvis det har
USB-support, samt at det er lidt blidt mht. batteriforbrug. Jeg ved ikke om
det er for store krav til det prisniveau jeg er interesseret i, for mig at
se er markedet ret uoverskueligt. Måske fordi jeg er en newbie :)

--
Anders H
http://iceduck.com

Fra : Martin Johannesen

Dato : 12-03-01 01:11

Hej

Prøv at se på www.dpreview.com , http://www.imaging-resource.com/ eller
http://www.steves-digicams.com her kan du finde reviews og en hel masse
testbilleder.

Der er også mange tråde i denne ng som omhandler dit emne.

Mvh.

Martin J