Skærme
Fijala 3554
Skærm hva skal man købe
Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 03-02-03 20:10

Hej jeg har en gammel 19" Philips 109B
Og står og mangler en skærm mere da jeg har et DUAL HEAD
Hva skal man købe den samme skærm eller kan man godt bruge to forskellige. ?

Med Venlig Hilsen
Kenneth Pedersen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 03-02-03 21:27

"Kenneth Pedersen" <kennethpedersen27@hotmail.com> wrote in

> Hej jeg har en gammel 19" Philips 109B
> Og står og mangler en skærm mere da jeg har et DUAL HEAD
> Hva skal man købe den samme skærm eller kan man godt bruge to
> forskellige. ?

Det kan sagtens være to forskellige. På arbejde har jeg en 17" TFT og
en 19" CRT ved siden af hinanden - dejlig meget plads at arbejde på :)

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 05-02-03 23:54

?

> Med Venlig Hilsen
> Kenneth Pedersen

Du kan sagtens bruge to forskellige skærmstørrelser, men det er dog ikke
alle dualhead-kort der understøtter samtidig benyttelse af en digital og
analog skærm!
Hvilket grafikkort har du?