Ringenes herre the fellowship of the ring
Fra : Michael Kristiansen

Dato : 03-02-03 17:53

Er ringenes herre et sjovt spil med god grafik?

Fra : Daniel cruz Hansen

Dato : 04-02-03 12:40

Nej det er et herre dårligt spil. Det kan vindes på en weekend uden de store
problemer. Køb det ikke

Fra : arc@na

Dato : 05-02-03 04:59

"Daniel cruz Hansen" <daha02@uv.khs.dk> wrote in

> Nej det er et herre dårligt spil. Det kan vindes på en weekend uden de
> store problemer. Køb det ikke

Køb bøgerne og læs dem. Jeg læste alle tre bind i ét hug for tyve år siden,
og har siden læst dem højt for min kone!

Køb så spillet, og bliv pissed off...

Filmene er fede. Og de følger bøgerne ret så godt.

Hvis du vil have noget lignende som PC-spil, så kig på
http://www.rollespilcentralen.dk

arc@na