WOL - Saldo...?
Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 11-03-01 23:08

Hejsa,

jeg har et problem, som er at jeg ikke kan komme ind på min konto på World
Online Mobile!

Jeg går ind i service, og kan ikke huske min password, så jeg går
selvfølgelig lige ned under hvor man kan få passwordet sendt til ens
e-mail...! Fint nok tænker jeg, og indtaster min e-mail - sl@tv.dk!

Så siger den at det ikke er en WOL e-mail adresse! Gu' er det ej, det er
Cybercity, men hvorfor skal jeg have WOL-internet for komme ind på min
mobil-konto!

Håber der er nogen der ved noget - på forhånd tak!

--
Stefan Lotzkat, sl@tv.dk

Fra : Christian Flintrup

Dato : 12-03-01 00:06

Stefan Lotzkat <sl@tv.dk> wrote:

> Så siger den at det ikke er en WOL e-mail adresse! Gu' er det ej, det er
> Cybercity, men hvorfor skal jeg have WOL-internet for komme ind på min
> mobil-konto!

Da du tilmeldte dig WOL, valgte du et brugernavn.

Din WOL email-adresse er: brugernavn@worldonline.dk , hvor brugernavn
erstattes med det brugernavn, du valgte, da du tilmeldte dig.

--
Christian Flintrup

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 12-03-01 01:11

"Stefan Lotzkat" <sl@tv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
det er
> Cybercity, men hvorfor skal jeg have WOL-internet for komme ind på

Jeg ville sgu' også blive sur, hvis det var mig! Men du kan jo oprette
et gratis-abonnement hos WOL bare for at kunne 'misbruge' en af deres
e-mailadresser - og så i øvrigt lade være med at bruge den opkobling
nogensinde, hvis du ikke har lyst til det...

Erland