Skærme
Fijala 3554
Hjælp til skærm
Fra : Kenneth

Dato : 03-02-03 12:48

Hej NG
Min Hyundai ( S770) er lige gået i sort
Der er fint lys i den lille grønne knap, dvs, ikke strømforsyningen.
Lige når jeg tænder for pc,en giver den et lysglimt, men går straks i sort.
Er det så billedrøret ???
Håber at der er en der har forstand på skærme.

Hilsen Kenneth.

Fra : .Kody

Dato : 03-02-03 16:17

"Kenneth" <Kenneth@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
sort.
> Er det så billedrøret ???
> Håber at der er en der har forstand på skærme.

Jeg har været ude for det samme, det er sandsynligvis grafikkortet det er
galt med

..Kody

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 03-02-03 20:08

Det er nok dit grafikkort, har selv været ud for det og der var det Grafik
kortet der var i stykker