Firmware til Rubin 40 (Eurit 40)
Fra : Per Ingemann Theil

Dato : 11-03-01 23:00

Efter adskillige forsøg på at downloade ny firmware fra Ascom Tyskland uden
held, jeg bliver smidt af hver gang med beskeden "wrong host" eller "user
busy", tror jeg at telefonen, der er købt under en udstationering i Schweiz
for et par år siden, måske ikke har den rigtige firmware. Firmwaren hedder
CH 1.20 E3, DSP: 6471 B100. Er der andre, der har kendskab til problemet og
eventuelt kan hjælpe??

Med venlig hilsen
Per Theil

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-03-01 00:42

Hej...

"Per Ingemann Theil" <theil@get2net.dk> wrote:

> [...]
>CH 1.20 E3, DSP: 6471 B100. Er der andre, der har kendskab til problemet og

Jeg mener at det på Ascom's site (www.ascom.ch eller www.ascom.com)
findes en oversigt over de steder der kan downloades software fra, og
deribland også et nummer i Schweiz. - Skal lige bemærke at det nok er
ved at være et par år siden jeg kiggede dér, det var da der sidst var ny
software til telefonen, så meget kan være ændret. - Selv har jeg en købt
i Tyskland, og jeg har/havde ingen problemer med at DL ny software fra
det Tyske telefonnummer.

Hvis alt går skævt, så skriv til Ascom's help desk i CH, de plejer at
være både venlige og hurtige til at svare.

--
M.v.h. Ole®