15-18 årige:Forældreindsigt vedr abort (og~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-03 09:32

15-18 årige:Forældreindsigt vedr abort (og sprut)

Der er lagt op til ny lov, om at når umyndige piger over 15 år søger
abort-indgreb pga graviditet, så skal lægevæsenet ikke længere underrette
forældrene, men blot udføre det ønskede.

En praktiserende læge argumenterer klogt for at bevare det nuværende
minimal-formynderi/ikke-formynderi. "Abort er et familieanliggende"
Politiken 03-02-2003

Lægen har gode erfaringer med, at selvom oprørske unge hvæser "de gamle blir
stiktossede" så er der oftest glæde på begge sider generationskløften, når
graviditet ikke skjules, og forælde kan støtte deres børn i den beslutning
de tager - eller manipuleres til at tage.

Foreningen "Retten til liv" ønsker at rådgivning ikke kun skal ske af det
statslige system, der jo oftest siger "vent med børn til efter uddannelse".
De skal også tale med en person der - ikke nødvendigvis udfra kristen etik -
forklarer fordele ved at få et barn mens man kan, og evt bortadoptere det.

Jeg tror at man styrker familien ved, ved at staten ikke støtter unges
hemmelighedskræmmeri - der ofte fører til at abortindgrebet udskydes i lang
tid, og jo senere indgreb, jo større risiko for varig ufrugtbarhed.

TV2 03-02-2003 hetzer mod handlende, der ikke tjækker teenageres alder, når
de vil købe alkohol. Politikere taler om at alkohol fører til hash osv.

Måske man også her burde involvere forældre, og hvis den handlende får et
lille beløb for sagsbehandling, kan han imødekomme de unges ønske, ved at
han ringer til forældrene og får deres tilladelse til salget.(når de ikke
har ID med bevis på høj alder med, og ikke ser voksne nok ud)

Siden Freud opdigtede Ødipus-overdrivelser, har stats-behandlere søgt at
drive en kile ind i familiesammenholdet, ved at pådutte børn, at alle deres
problemer skyldes "de forstenede oldinge".

Skitzofrenogene mødre har stor plads som forklaring i psykiatrien. Da jeg og
mine søskende stammede, sendte skolen os til talepædagog, der søgte at få os
til at hade min mor (der havde klumphånd) for at hun tørrede egen forpinthed
af på sine børn ved at pæse os til overdrevne skole-ambitioner. Sådant er
alt for komplicerede spørgsmål til at de børneprofessionelle kan gøre gavn.

Staten bør involvere og ikke frastøde, de voksne der virkelig holder af
børnene, som ikke blot er betalt for at lade som om.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Steen Johansen

Dato : 04-02-03 09:58

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
[...]

-----------

Al magt til børn de ved jo bedre selv hvad der godt for dem selv?
Det "glade"vanvid mildest talt.
At have med børn at gøre på en fornuftig måde er ved at forsvinde ud af
vores kulturelle bevidsthed.
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-03 10:55

"Steen Johansen" <steen.belle@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Det "glade"vanvid mildest talt.
> At have med børn at gøre på en fornuftig måde er ved at forsvinde ud af

Enig. Men at give revselsret tilbage til forældre, er nok et tabt slag.

Så alt bør sættes ind på at LÆGEN SKAL UNDERRETTE FOR OG MOR NÅR
ABORTHENVENDELSE ER SKET

Fra : Steen Johansen

Dato : 04-02-03 23:48

> [...]

Enig. Men at give revselsret tilbage til forældre, er nok et tabt slag.

Så alt bør sættes ind på at LÆGEN SKAL UNDERRETTE FOR OG MOR NÅR

Helt enig alt andet ville for mig at se være en forbrydelse af de store
MvH Steen

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-03 03:47

> [...]
> ABORTHENVENDELSE ER SKET
>
> Helt enig alt andet ville for mig at se være en forbrydelse af de store

Godt. Så fik vi det på det rene. Men vi skal jo se at få tingene ordnet så
dine behov ordnes, som Toyota-damen siger.

Hvorfor har du så været en pligtro socialdemokrat behandlersnude i årtier og
ikke stemt på Glistrup, som var vejen til at undgå at onde behandlerchefer
nu forbyder lægerne at fortælle den gravide piges forældre, om
abort-ansøgningen.

Ingen minimalstat, Ingen fornuft ( = ingen Jylland, ingen Bistand)

Er der nogen der syns at den japanerforheligende reklamefilm er sexet - fx
at chef Ole Olsens datter fniser når biltyv-ungiarbejde nævner, hvad hendes
fars højrehånd bruges til? (så undgik jeg OT)

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-02-03 08:14

[...]

BW det der er galt med dig, er antageligt, at du har spillet for meget pik
så dine såkaldte hjerneceller er sprøjtet ud, sammen med din sæd
og det er ikke blevet vasket af, så du stinker så meget af snavs så selv
Glistrup ikke kunne holde din stank ud, derfor smed de dig ud af partiet
MvH en ikke socialdemokratisk behandlersnude, men derimod et andet gammelt
svin

Fra : Bo Warming

Dato : 05-02-03 12:58

> [...]
> Glistrup ikke kunne holde din stank ud, derfor smed de dig ud af partiet
> MvH en ikke socialdemokratisk behandlersnude, men derimod et andet

Hold dig til emnet. Mine prutter kan du ikke lugte gennem computerledningen

Du tjener tykt på at fremstille ungdomskriminelle og køre dem rundt i
landet - er det ikke fremragende at Glistrup har skabt tvangsaktivering så
det hedder

Ingen Jylland, ingen bistand.

Undlader du at onanere en uge for at have hjerneceller nok til at skrive et
seksliniers indlæg?

Hvad har du stemt 1973-2002 ?

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-02-03 22:40

plat

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-03 18:37

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-03 18:40

> [...]
> Det "glade"vanvid mildest talt.
> At have med børn at gøre på en fornuftig måde er ved at forsvinde ud af

JA LISSOM EXTASE _ SOM KAN OPNÅS PR SPEED _ GLADT VANVID

JEG ER SÅ KEDSOMMELIG SÅ JEG SER ETISK OG
SKABE_GODE_MENNESKER_I_NÆSTE_GENERATIONER
PÅ DET