Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp. Review af Trust 8210
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 03-02-03 08:38

Er der nogen der kender dette kamera? Det er et rent 4 mega pixels, men
virker det godt nok?
Har prøvet mærket før, men det duede ikke til nærbilleder. Her er et link
til siden:
http://www.trust.com/home/

Kameraet er et:
820 LCD POWERC@M

Jeg kan købe det til 1900.- så prisen må siges at være ok. Håber på et
hurtigt svar fra en herinde, da tilbudet kun gælder i dag.
--

Med Venlig Hilsen

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : Alex W

Dato : 03-02-03 11:02

Mener at datapartners har det billigere
www.datapartners.dk

Det er et 'knips et billede' kamera. Forvent ikke det store.

/Alex

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 03-02-03 22:18

Jeg takker for alle svarene, og tror at jeg venter med at købe.
--

Med Venlig Hilsen

Søren Jørgensen
www.smukkeagner.dk

Fra : kfc

Dato : 04-02-03 00:15

"Søren Jørgensen" <soeren@smukkeagner.dk> skrev i en meddelelse news:b1l6af$2bj$1@sunsite.dk...
> [...]
> virker det godt nok?
> Har prøvet mærket før, men det duede ikke til nærbilleder. Her er et link

hey

der er et dansk her : http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.asp?reviewid=592

kfc :)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-02-03 01:32

> [...]
>
> Jeg kan købe det til 1900.- så prisen må siges at være ok. Håber på et
> hurtigt svar fra en herinde, da tilbudet kun gælder i dag.

Hejsa

4 Mpixel for Kr 1900,- er ikke mange penge, det er vel næsten normalprisen
for et 1,3 Mpixel. Så afgørelsen vil komme til at ligge i hvilken form for
foto du har lyst til. Selvfølgelig er Nikon, Canon, og hvad de nu ellers
hedder i samme opløsning bedre, men det er deres pris også, så mon ikke det
du kigger på, ligger lige under halv pris af de andre. Så du skal nok spørge
dig selv. Trust har vel i grove træk altid lavet rimeligt gode brugbare
ting, til rimeligt små penge. Ikke noget prangende, men brugbart, så jeg vil
tro det er det samme med kameraet.
Altså til prisen rimeligt, men med visse mangler, sammenlignet med andre
apparater med samme Mpixel, men også til en væsentlig reduceret pris.

M.V.H....Benny..