øhhh hvor
Fra : Jemo

Dato : 02-02-03 23:33

Undskyld jeg bruger denne gruppe, men da jeg syntes det er et af de mere
seriøse gr. håber jeg på i kan hjælpe mig, min skærm på min bærbar er gået
til (IBM 600 13,3 tft xga) jeg vil gerne købe en brygt men aner ikke hvor
jeg skal søge evt. udlandet da jeg har hørt at de skulle være billigere.
tillægs spørgsmål, hvorfor findes der ikke en gr. for bærbare ?
mvh René

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-02-03 17:48

Jemo wrote:
> [...]
> jeg skal søge evt. udlandet da jeg har hørt at de skulle være billigere.
> tillægs spørgsmål, hvorfor findes der ikke en gr. for bærbare ?

Forkert gruppe, spørg i dk.edb.hardware i stedet.

Den med at dette er en seriøs gruppe så jeg poster lige mit OT spørgsmål
alligevel holder ikke, jura gruppen er fx. også meget seriøs men du har
vil ikke spurgt i den.

Mvh

Bruno

Fra : Rune Christiansen

Dato : 03-02-03 18:57

"Jemo" <isl41718@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg skal søge evt. udlandet da jeg har hørt at de skulle være billigere.
> tillægs spørgsmål, hvorfor findes der ikke en gr. for bærbare ?

Hvor længe tror du selv at det forbliver en seriøs gruppe når du så poster
dit ot-spørgsmål?? tsk tsk