|
| Kan nogen anbefale et andet sted end CBB Fra : Familien Kristensen |
Dato : 02-02-03 22:20 |
|
Kopi af min mail til CBB (er der andre i samme situation?):
--
Hej!
Det virker ikke rigtigt med CBB?
Jeg indbetalte 99 kr primo januar uden problemer på 60 62 xx xx. Min profil
advarer mig ikke om noget før jeg indbetaler. Da jeg herefter forsøger at
ringe op, siger "stemmen" at abonnementet er udløbet 31/12-02 når jeg
forsøger at ringe op. Det ville jo være rart at vide INDEN jeg indbetalte på
kontoen. Ifølge nuværende regler, vil man modtage en SMS når det er et halvt
år siden sidste indbetaling. Jeg fik ikke nogen.
Da jeg så ringer til jer (kø 20 minutter), får jeg at vide, at jeg bare
kunne lade være med at indbetale på kontoen og at Sonofon skal have 350 kr
for at lukke nummeret op igen, så derfor skal I have 390 kr - og at I øvrigt
ikke kan tjene på os der ikke ringer meget. Hvis jeg vil have de 99 kr.
retur, skal I have et gebyr på 50 kr.
Nåh, de penge overlever jeg jo nok at have mistet, hvis det ikke lige var
fordi at den anden telefon 60 63 xx xx, pludselig løb tør for penge. Den 30.
januar indbetaler vi 99 kr. Lige nu viser profilen at der er en saldo på
98,52 kr., men det er også umuligt at ringe til/fra denne telefon. Vi kan
kun sende og modtage SMS.
HVAD SKER DER?
-----
Hilsen
Jeannie Kristensen
| |
Henrik Stidsen (02-02-2003)
| Kommentar Fra : Henrik Stidsen |
Dato : 02-02-03 22:30 |
| | |
Exhaust (02-02-2003)
| Kommentar Fra : Exhaust |
Dato : 02-02-03 23:09 |
|
Hvad med www.mixit.dk
mixit er baseret på et abonnement som koster 0 kr/md
Jeg bruger det selv og det virker upåklageligt.
Finn
On Sun, 2 Feb 2003 22:19:38 +0100, "Familien Kristensen"
<Vaelg.svar@til.afsender> wrote:
>Kopi af min mail til CBB (er der andre i samme situation?):
| |
Kurt Brixen (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Kurt Brixen |
Dato : 03-02-03 08:00 |
|
On Sun, 02 Feb 2003 23:09:29 +0100, Exhaust <Exhaust@Exhaust.Exhaust>
wrote:
>Hvad med www.mixit.dk
>mixit er baseret på et abonnement som koster 0 kr/md
>
Så vidt jeg kan se koster det 30 kr. om måneden mod Telmores 7,50 kr.
--
Med venlig hilsen
Kurt Brixen
| |
KGB (03-02-2003)
| Kommentar Fra : KGB |
Dato : 03-02-03 22:39 |
|
"Kurt Brixen" <no_spam_to_brixen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:rp4s3v0qshhdrljncc3olfm9q4vp6nhk15@4ax.com...
> On Sun, 02 Feb 2003 23:09:29 +0100, Exhaust <Exhaust@Exhaust.Exhaust>
> wrote:
>
> >Hvad med www.mixit.dk
> >mixit er baseret på et abonnement som koster 0 kr/md
> >
>
> Så vidt jeg kan se koster det 30 kr. om måneden mod Telmores 7,50 kr.
Jo, men til gængæld har de GPRS og MMS. Har man en telefon der kan det, så
er mixit det bedste tilbud på markedet !!!!
--
Regards, yours truly madly
(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE
> --
>
> Med venlig hilsen
> Kurt Brixen
| |
Bent Grin (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Bent Grin |
Dato : 03-02-03 00:32 |
|
"Familien Kristensen" <Vaelg.svar@til.afsender> skrev i en meddelelse
news:3e3d8b6a$0$24691$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> Kan nogen anbefale et andet sted end CBB?
Telmore!
Gå ind og læs betingelserne på www.telmore.dk
De er suveræne. 1,20 / min, 0,20 for en SMS. Hvis du bruger under 75 kr. på
en 3 måneders periode, beholder de retten til at opkræve et adm. gebyr på
sølle 15 kr. så vidt jeg husker. En af mine kammerater brugte ikke sin mob i
3-4 måneder pga. en rejse, men alligevel trak de ikke de 15 kr.
Desuden havde jeg kontakt med dem pga. tyveri af min telefon. Jeg mailede
til dem med nogle spørgsmål og efter 5 min. havde jeg svar. Det er fandme i
orden!
Har kun rosende ord til overs for Telmore.
Håber at du kan bruge mit råd til noget.
Bent
| |
Lasse Hedegaard (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Lasse Hedegaard |
Dato : 03-02-03 00:39 |
|
Bent Grin skrev:
>Hvis du bruger under 75 kr. på
>en 3 måneders periode, beholder de retten til at opkræve et adm. gebyr på
>sølle 15 kr. så vidt jeg husker.
Det er 50,- over 3 måneder - og gebyret er (endnu mindre sølle) 7,50.
Citat fra hjemmesiden:
|Minimumsforbrug: TELMORE kræver et minimumsforbrug på 50 kr. over 3
|måneder. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke opnår dit
|minimumsforbrug. I praksis betyder det, at TELMORE hver måned
|kontrollerer, om du i de seneste tre måneder har haft et forbrug på
|mindst 50 kr. Hvis dette ikke er tilfældet opkræver TELMORE 7,50 kr. i
|administrationsgebyr.
Venligst,
Lasse Hedegaard
--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon
Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.
| |
Bent Grin (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Bent Grin |
Dato : 03-02-03 01:19 |
|
"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:jnar3vso9s5pstug1msrp6bnfgtid1518j@news.tele.dk...
>
> Det er 50,- over 3 måneder - og gebyret er (endnu mindre sølle) 7,50.
Yup! Faldt lige over det på deres side. I starten var det nemlig 75 kr/15
kr.
Telmore er bare bedst!
Bent
| |
Lasse Hedegaard (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Lasse Hedegaard |
Dato : 03-02-03 02:03 |
|
Bent Grin skrev:
>Yup! Faldt lige over det på deres side. I starten var det nemlig 75 kr/15
>kr.
Det er for nylig blevet sat ned. De gamle priser er i øvrigt aldrig
blevet brugt, men efter man har sat prisen ned, så har man nu igangsat
systemet (så vidt jeg er oplyst).
Venligst,
Lasse Hedegaard
--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon
Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.
| |
Fischer (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Fischer |
Dato : 03-02-03 06:24 |
|
> Jeg indbetalte 99 kr primo januar uden problemer på 60 62 xx xx.
> Min profil advarer mig ikke om noget før jeg indbetaler. Da jeg
> herefter forsøger at ringe op, siger "stemmen" at abonnementet er
> udløbet 31/12-02 når jeg forsøger at ringe op. Det ville jo være
> rart at vide INDEN jeg indbetalte på kontoen. Ifølge nuværende
> regler, vil man modtage en SMS når det er et halvt år siden sidste
> indbetaling. Jeg fik ikke nogen.
Du er ikke den eneste. Flere andre i gruppen har klaget over at de ikke har
modtaget nogen advarsel før deres CBB nummer udløb.
Og en fejl er at man ikke nogen steder på sin konto-side kan læse hvornår
man sidst har indsat penge. Man er altså noget på den hvis man ikke kan
huske dette.
Jeg må melde mig i koret og sige at Telmore er et meget bedre valg. Der er
ikke nogen "holdbarhed" på dine indbetalinger, kun et lille månedlig gebyr
(7,50 kr.) hvis du ikke bruger dit nummer så meget.
Så længe der er plus på kontoen bliver dit Telmore nummer ikke lukket.
*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.
| |
Karsten Kryger Hanse~ (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Karsten Kryger Hanse~ |
Dato : 03-02-03 09:47 |
|
> Så længe der er plus på kontoen bliver dit Telmore nummer ikke lukket.
Hvilket Telmore forøvrigt har "Automatisk Optankning" til at hindre. Det
koster 2 kr. pr. gang, og indsætter automatisk et forudbestemt beløb når
saldoen går i nul. Det er naturligvis valgfrit om man ønsker at have denne
funktion.
Mvh.
Karsten
Også-en-tilfreds-Telmore-kunde
| |
Ally (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Ally |
Dato : 03-02-03 13:04 |
|
>Jeg må melde mig i koret og sige at Telmore er et meget bedre valg. Der er
>ikke nogen "holdbarhed" på dine indbetalinger, kun et lille månedlig gebyr
>(7,50 kr.) hvis du ikke bruger dit nummer så meget.
>Så længe der er plus på kontoen bliver dit Telmore nummer ikke lukket.
Jeg har (desværre?) lige meldt mig til CBB, og i dag skulle mit gamle
abonnement hos TDC blive lukket ned (har overflyttet nummeret til
CBB). Er der nogle, der ved, om jeg udenvidere allerede kan flytte mit
nummer til Telmore (TDC's net)? For jeg er da ved at fortryde mit valg
af CBB.
De venligste hilsener
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47
| |
Erling Simonsen (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Erling Simonsen |
Dato : 03-02-03 16:41 |
|
"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cims3vcupgr0rqhketvm4od7412qutmd63@4ax.com...
> >Jeg må melde mig i koret og sige at Telmore er et meget bedre valg. Der
er
> >ikke nogen "holdbarhed" på dine indbetalinger, kun et lille månedlig
gebyr
> >(7,50 kr.) hvis du ikke bruger dit nummer så meget.
> >Så længe der er plus på kontoen bliver dit Telmore nummer ikke lukket.
>
> Jeg har (desværre?) lige meldt mig til CBB, og i dag skulle mit gamle
> abonnement hos TDC blive lukket ned (har overflyttet nummeret til
> CBB). Er der nogle, der ved, om jeg udenvidere allerede kan flytte mit
> nummer til Telmore (TDC's net)? For jeg er da ved at fortryde mit valg
> af CBB.
>
> De venligste hilsener
>
> Allan
> --
> E-mail: quincy_md@hotmail.com
> ICQ#: 15 88 35 47
Hej.
Det kan du godt.
Når du går ind og tilmelder dig på Telmores hjemmeside, så gå ind på siden
med tilmelding og find allernederst: "Flyt mobilnr. til Telmore" og følg den
videre procedure.
Du skal ikke sige dit nummer op hos CBB, det sørger Telmore for, idet de
sender en fuldmagt du skal underskrive.
Det koster ikke noget at overføre dit nummer til Telmore.
Du skal regne med ca. 20 dages ventetid, inden nummeret er overført.
Imens kan du passende bruge de penge du har på kontoen hos CBB, da det
koster 50 kr. at få det overskydende retur.
Hvis det havde været tilfældet hos Telmore, havde du fået alle overskydende
penge retur på en check.
Vi har selv været igennem proceduren, så vi kender det.
Telmore har simpelthen en superfin service hele vejen igennem. Alle
problemer forsøges løst så hurtigt som overhovedet muligt.
Jeg kan kun anbefale dit valg.
m.v.h.
Erling Simonsen
| |
Claus E Beyer (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Claus E Beyer |
Dato : 03-02-03 17:26 |
|
"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:cims3vcupgr0rqhketvm4od7412qutmd63@4ax.com
>> Jeg må melde mig i koret og sige at Telmore er et meget bedre valg. Der er
>> ikke nogen "holdbarhed" på dine indbetalinger, kun et lille månedlig gebyr
>> (7,50 kr.) hvis du ikke bruger dit nummer så meget.
>> Så længe der er plus på kontoen bliver dit Telmore nummer ikke lukket.
> Jeg har (desværre?) lige meldt mig til CBB, og i dag skulle mit gamle
> abonnement hos TDC blive lukket ned (har overflyttet nummeret til
> CBB). Er der nogle, der ved, om jeg udenvidere allerede kan flytte mit
> nummer til Telmore (TDC's net)? For jeg er da ved at fortryde mit valg
> af CBB.
Jeg fatter ikke at CBB overhovedet har nogen kunder. Tænk at der er nogen der
falder for at de er 10 øre billigere i minutpris.
Telmore er bare sagen.
http://www.telmore.dk/
Claus
| |
Ally (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Ally |
Dato : 03-02-03 18:45 |
|
>Jeg fatter ikke at CBB overhovedet har nogen kunder. Tænk at der er nogen der
>falder for at de er 10 øre billigere i minutpris.
Da jeg valgte CBB var det før, Telmore lavede om på deres priser. Og
det var før, der var den snak om CBB her i gruppen, som der har været
den seneste tid. I dag havde jeg klart valgt Telmore. De 10 øre pr.
minut, de er dyrere, kommer jeg aldrig til at mærke til alligevel.
De venligste hilsener
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47
| |
Familien Kristensen (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Familien Kristensen |
Dato : 03-02-03 17:50 |
|
"Familien Kristensen" <Vaelg.svar@til.afsender> skrev i en meddelelse
news:3e3d8b6a$0$24691$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Kopi af min mail til CBB (er der andre i samme situation?):
> --
> Klippet min mail til CCB hvor jeg bekalger mig over, at ingen at vores to
>mobilnumre virker mere.
Her er deres svar:
Hej Jeannie og Eigil
Jeg må beklageligvis meddele at vi henholder os til vores betingelser og at
din konto er udløbet som følge af manglende optankning gennem 6 måneder.
Jf. vores vilkår:
-------------------------------------------------------------------------
Når gyldighedsperioden er udløbet, lukkes telefonnummeret og
taletidskontoen. 14 dage efter gyldighedsperiodens udløb kan den resterende
saldo, mod et gebyr på 50 kr. udbetales eller overføres til et andet CBB
Mobil nummer. Genåbning af et udløbet CBB Mobil nummer kan foretages indtil
14 dage efter gyldighedsperiodens udløb mod et gebyr på 300,- kr. plus
standardprisen for nummeret.
-------------------------------------------------------------------------
Ønsker du en genåbning af nummeret kan dette ske ved indbetaling af kr.
399,- på vores girokonto 60047855 (via netbank: 1199-0060047855) med teksten
"mobilnummer + genåbning". Ekspeditionstiden er 7-10 arbejdsdage.
Såfremt du ønsker en evt. restsaldo udbetalt kan dette ske ved skriftlig
henvendelse til nedenstående - mærket giroafdelingen - forudsat at brevet er
forsynet med gyldig underskrift.
Hvis du har foretaget optankning efter gyldighedsperiodens udløb, kan denne
udbetales, uden omkostninger, ved skriftlig henvendelse til nedenstående -
mærket giroafdelingen - forudsat at brevet er forsynet med gyldig
underskrift.
Med venlig hilsen
Ulla Mandal
CBB Mobil®
Nemt & Billigst!
---
Hvor blev det billige og nemme af?
Hilsen Jeannie Kristensen
| |
Flemming (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Flemming |
Dato : 03-02-03 19:51 |
|
Familien Kristensen <Vaelg.svar@til.afsender> skrev i en meddelelse
news:3e3e9dbc$0$1742$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
>> Klippet min mail til CCB hvor jeg bekalger mig over, at ingen at
>> vores to mobilnumre virker mere.
> Her er deres svar:
[klip]
Her er mit svar: Telmore
--
Mvh. Flemming
| |
Lars Raaby (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Lars Raaby |
Dato : 03-02-03 20:10 |
|
Flemming skrev bl.a.:
> Familien Kristensen <Vaelg.svar@til.afsender> skrev i en
> meddelelse news:3e3e9dbc$0$1742$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
>>> Klippet min mail til CCB hvor jeg bekalger mig over, at
>>> ingen at vores to mobilnumre virker mere.
>> Her er deres svar:
> [klip]
>
> Her er mit svar: Telmore
Her er mit svar: www.smarttalk.dk
1,15 kr. i min. 0,15 kr. for en sms.
--
Med venlig hilsen
Lars Raaby
Don´t feed the TROLL
| |
Th Frydensberg (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Th Frydensberg |
Dato : 03-02-03 20:34 |
|
> Her er mit svar: www.smarttalk.dk
> 1,15 kr. i min. 0,15 kr. for en sms.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Lars Raaby
Har du læst deres betingelser ????????
mv th
| |
Lars Raaby (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Lars Raaby |
Dato : 03-02-03 20:43 |
|
Th Frydensberg skrev bl.a.:
>> Her er mit svar: www.smarttalk.dk
>> 1,15 kr. i min. 0,15 kr. for en sms.
>>
>> --
>> Med venlig hilsen
>> Lars Raaby
>
> Har du læst deres betingelser ????????
> mv th
Ja da.
--
Med venlig hilsen
Lars Raaby
Don´t feed the TROLL
| |
Ally (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Ally |
Dato : 03-02-03 21:01 |
|
>Th Frydensberg skrev bl.a.:
>>> Her er mit svar: www.smarttalk.dk
>>> 1,15 kr. i min. 0,15 kr. for en sms.
>> Har du læst deres betingelser ????????
>> mv th
>Ja da.
Fra www.smarttalk.dk:
"Du skal have et minimumsforbrug på 50 kr. om måneden, ellers
fratrækkes minimumsbeløb på 25 kr. fra din konto."
For mig gør det Smarttalk totalt urelevant. Der er Telmores
betingelser sgu noget mere jordnære.
De venligste hilsener
Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47
| |
Lars Raaby (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Lars Raaby |
Dato : 03-02-03 21:37 |
|
Ally skrev bl.a.:
>> Th Frydensberg skrev bl.a.:
>>>> Her er mit svar: www.smarttalk.dk
>>>> 1,15 kr. i min. 0,15 kr. for en sms.
>>> Har du læst deres betingelser ????????
>>> mv th
>> Ja da.
>
> Fra www.smarttalk.dk:
>
> "Du skal have et minimumsforbrug på 50 kr. om måneden, ellers
> fratrækkes minimumsbeløb på 25 kr. fra din konto."
>
Hvis så man har et forbrug på over 50 kr. om måneden så er det da
billiger.
--
Med venlig hilsen
Lars Raaby
Don´t feed the TROLL
| |
Fischer (03-02-2003)
| Kommentar Fra : Fischer |
Dato : 03-02-03 22:17 |
|
> > "Du skal have et minimumsforbrug på 50 kr. om måneden, ellers
> > fratrækkes minimumsbeløb på 25 kr. fra din konto."
> >
> Hvis så man har et forbrug på over 50 kr. om måneden så er det da
> billiger.
Næh.
Opkaldsafgiften er på 50 øre (mod 25 øre hos næsten alle andre). Så alle
opkald under 5 minutters varighed er faktisk billigere hos Telmore.
*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.
| |
Ulrik (06-02-2003)
| Kommentar Fra : Ulrik |
Dato : 06-02-03 15:47 |
|
> Når gyldighedsperioden er udløbet, lukkes telefonnummeret og
> taletidskontoen. 14 dage efter gyldighedsperiodens udløb kan den
resterende
> saldo, mod et gebyr på 50 kr. udbetales eller overføres til et andet CBB
> Mobil nummer. Genåbning af et udløbet CBB Mobil nummer kan foretages
indtil
> 14 dage efter gyldighedsperiodens udløb mod et gebyr på 300,- kr. plus
> standardprisen for nummeret.
Jeg kan kun sige FØJ!
Deres svar vedr. betingelser/vilkår er jo klippet direkte ud fra deres egen
hjemmeside - og nu vil jeg tillade mig at indsætte punktet anført lige over
omtalte betingelse fra samme sted ( http://www.cbb.dk/cbb?cmd=terms punkt 3):
- Når der er 30 dage til gyldighedsperiodens udløb modtager du en SMS. Du
vil også modtage en SMS 4 dage før gyldighedsperiodens udløb.
Jeg har været kunde hos CBB siden 2001 og har ALDRIG modtaget nogen som
helst form for *advarsel* inden gyldighedsperiodens udløb.
Jeg går udfra at det også er tilfældet her - selvom CBB hårdnakket påstår,
at de altid sender ovennævnte SMS'er.
Jeg har heldigvis altid nået at indsætte penge lige inden det gik galt - og
har idag en bemærkning i min kalender med rød skrift når der skal indsættes
penge næste gang.
Godt nok er jeg ikke den store mobil-bruger og kravet om 199,- over 6 mdr.
passer nogenlunde til mit behov. Men at jeg selv skal rode efter gamle
dankort-kvitteringer fordi CBB ikke sender de lovet SMS'er (anført i deres
egne vilkår) - det er for ringe! Så overtræder de jo selv deres
vilkår/bestemmelser.
Jeg har ved gud ikke tænkt mig at miste et nummer der har fulgt mig i 10 år
pga. fejl fra deres side!
Hvis CBB kan bevise at de har sendt SMS'erne - eller man som kunde har
undladt at indsætte penge efter man har modtaget SMS'erne er man jo
selvfølgelig selv skyld i det.
Er der nogen her med CBB-ABB der nogensinde har modtaget de SMS'er??
/U
| |
LLM (04-02-2003)
| Kommentar Fra : LLM |
Dato : 04-02-03 23:48 |
|
Jeg indbetalte 99 kr primo januar uden problemer på 60 62 xx xx. Min
profil
advarer mig ikke om noget før jeg indbetaler. Da jeg herefter forsøger
at
ringe op, siger "stemmen" at abonnementet er udløbet 31/12-02.
Hvis dette er korrekt, synes jeg ikke man skal finde sig i det. Er
abonnemetet udløbet og de gældelig modtager betaling på kontoen, så må
de se at få åbnet omgående når pengene går ind eller se at tilbageføre
det fulde beløb omgående. Uden nogen form for diskution.
Mvh LLM
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
Peter P (05-02-2003)
| Kommentar Fra : Peter P |
Dato : 05-02-03 02:39 |
|
On Tue, 04 Feb 2003 22:47:42 GMT, "LLM" <LLM.news@kandu.dk> wrote:
>Jeg indbetalte 99 kr primo januar uden problemer på 60 62 xx xx. Min
>profil
>advarer mig ikke om noget før jeg indbetaler. Da jeg herefter forsøger
>at
>ringe op, siger "stemmen" at abonnementet er udløbet 31/12-02.
>
>Hvis dette er korrekt, synes jeg ikke man skal finde sig i det. Er
>abonnemetet udløbet og de gældelig modtager betaling på kontoen, så må
>de se at få åbnet omgående når pengene går ind eller se at tilbageføre
>det fulde beløb omgående. Uden nogen form for diskution.
>Mvh LLM
Hvor mange point får jeg for at svare på det her spørgsmål? Troede der
var lukket for Kandu's brugere ud i den store stygge usenet verden
Nå men problemet er vel at CBB har meddelt Sonofun) at mobilnr. er
nedlagt og de har slettet det i deres system (hos Sonofun)
| |
Jimbo18 (05-02-2003)
| Kommentar Fra : Jimbo18 |
Dato : 05-02-03 13:25 |
|
Jeg kan forstå du har bestilt et simkort fra CBB over nettet, hvis det
er korrekt,
så er det ikke Sonofon du skal ringe til, men CBB.
Eller har jeg misforstået det?
Er selv bruger af CBB og har ikke selv nogen problemer med det, andet
når jeg ikke lige får fyldt penge på.
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
Fischer (05-02-2003)
| Kommentar Fra : Fischer |
Dato : 05-02-03 13:35 |
|
> Jeg kan forstå du har bestilt et simkort fra CBB over nettet, hvis det
> er korrekt, så er det ikke Sonofon du skal ringe til, men CBB.
> Eller har jeg misforstået det?
Det er rigtigt at det ikke er Sonofon man skal ringe til, men jeg tror helt
sikkert du har misforstået indlægget.
*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.
| |
Henrikz (05-02-2003)
| Kommentar Fra : Henrikz |
Dato : 05-02-03 21:40 |
|
Jeg har siden '94 haft Sonofon, TDM, CCB, Telia,
Debitel og Orange.
VINDEREN er TELMORE!!!
Den værste var TDM
Håber du kan bruge det til nog
Mvh Henrik Andersen
"Familien Kristensen" skrev d. 02-02-03 22:20 dette indlæg :
> Kopi af min mail til CBB (er der andre i samme situation?):
> --
>
> Hej!
> Det virker ikke rigtigt med CBB?
>
> Jeg indbetalte 99 kr primo januar uden problemer på 60 62 xx xx. Min
profil
> advarer mig ikke om noget før jeg indbetaler. Da jeg herefter forsøger
at
> ringe op, siger "stemmen" at abonnementet er udløbet 31/12-02 når jeg
> forsøger at ringe op. Det ville jo være rart at vide INDEN jeg
indbetalte på
> kontoen. Ifølge nuværende regler, vil man modtage en SMS når det er et
halvt
> år siden sidste indbetaling. Jeg fik ikke nogen.
> Da jeg så ringer til jer (kø 20 minutter), får jeg at vide, at jeg
bare
> kunne lade være med at indbetale på kontoen og at Sonofon skal have
350 kr
> for at lukke nummeret op igen, så derfor skal I have 390 kr - og at I
øvrigt
> ikke kan tjene på os der ikke ringer meget. Hvis jeg vil have de 99
kr.
> retur, skal I have et gebyr på 50 kr.
>
> Nåh, de penge overlever jeg jo nok at have mistet, hvis det ikke lige
var
> fordi at den anden telefon 60 63 xx xx, pludselig løb tør for penge.
Den 30.
> januar indbetaler vi 99 kr. Lige nu viser profilen at der er en saldo
på
> 98,52 kr., men det er også umuligt at ringe til/fra denne telefon. Vi
kan
> kun sende og modtage SMS.
>
> HVAD SKER DER?
> -----
>
> Hilsen
>
> Jeannie Kristensen
>
>
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
Lars Brink (06-02-2003)
| Kommentar Fra : Lars Brink |
Dato : 06-02-03 09:33 |
|
> Jeg har siden '94 haft Sonofon, TDM, CCB, Telia,
> Debitel og Orange.
> VINDEREN er TELMORE!!!
Det kan da bruges til at sige at du bedst kan lide selskaber du ikke har
prøvet...
--
Mvh - Lars Brink
I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.
| |
Henrikz (05-02-2003)
| Kommentar Fra : Henrikz |
Dato : 05-02-03 21:41 |
|
Jeg har siden '94 haft Sonofon, TDM, CCB, Telia,
Debitel og Orange.
VINDEREN er TELMORE!!!
Den værste var TDM
Håber du kan bruge det til noget.
Mvh Henrik Andersen
"Familien Kristensen" skrev d. 02-02-03 22:20 dette indlæg :
> Kopi af min mail til CBB (er der andre i samme situation?):
> --
>
> Hej!
> Det virker ikke rigtigt med CBB?
>
> Jeg indbetalte 99 kr primo januar uden problemer på 60 62 xx xx. Min
profil
> advarer mig ikke om noget før jeg indbetaler. Da jeg herefter forsøger
at
> ringe op, siger "stemmen" at abonnementet er udløbet 31/12-02 når jeg
> forsøger at ringe op. Det ville jo være rart at vide INDEN jeg
indbetalte på
> kontoen. Ifølge nuværende regler, vil man modtage en SMS når det er et
halvt
> år siden sidste indbetaling. Jeg fik ikke nogen.
> Da jeg så ringer til jer (kø 20 minutter), får jeg at vide, at jeg
bare
> kunne lade være med at indbetale på kontoen og at Sonofon skal have
350 kr
> for at lukke nummeret op igen, så derfor skal I have 390 kr - og at I
øvrigt
> ikke kan tjene på os der ikke ringer meget. Hvis jeg vil have de 99
kr.
> retur, skal I have et gebyr på 50 kr.
>
> Nåh, de penge overlever jeg jo nok at have mistet, hvis det ikke lige
var
> fordi at den anden telefon 60 63 xx xx, pludselig løb tør for penge.
Den 30.
> januar indbetaler vi 99 kr. Lige nu viser profilen at der er en saldo
på
> 98,52 kr., men det er også umuligt at ringe til/fra denne telefon. Vi
kan
> kun sende og modtage SMS.
>
> HVAD SKER DER?
> -----
>
> Hilsen
>
> Jeannie Kristensen
>
>
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
nuke99 (28-02-2003)
| Kommentar Fra : nuke99 |
Dato : 28-02-03 08:41 |
|
Hej Der er også Link Telekom der er abo=0kr
start pakke 99kr.
plus noget at tale for.
prisen er 1.20kr./min
SMS 25øre/stk
så betaler du 200kr får du sim kort og har så 101kr. at tale/skrive for
og så virker det max 3 timer efter du har købt det.
jeg har endnu ikke hørt om problemer med dette produkt
Kan købes hos Bluetel
MVH
Morten Christiansen
"Familien Kristensen" skrev d. 02-02-03 22:20 dette indlæg :
> Kopi af min mail til CBB (er der andre i samme situation?):
> --
>
> Hej!
> Det virker ikke rigtigt med CBB?
>
> Jeg indbetalte 99 kr primo januar uden problemer på 60 62 xx xx. Min
profil
> advarer mig ikke om noget før jeg indbetaler. Da jeg herefter forsøger
at
> ringe op, siger "stemmen" at abonnementet er udløbet 31/12-02 når jeg
> forsøger at ringe op. Det ville jo være rart at vide INDEN jeg
indbetalte på
> kontoen. Ifølge nuværende regler, vil man modtage en SMS når det er et
halvt
> år siden sidste indbetaling. Jeg fik ikke nogen.
> Da jeg så ringer til jer (kø 20 minutter), får jeg at vide, at jeg
bare
> kunne lade være med at indbetale på kontoen og at Sonofon skal have
350 kr
> for at lukke nummeret op igen, så derfor skal I have 390 kr - og at I
øvrigt
> ikke kan tjene på os der ikke ringer meget. Hvis jeg vil have de 99
kr.
> retur, skal I have et gebyr på 50 kr.
>
> Nåh, de penge overlever jeg jo nok at have mistet, hvis det ikke lige
var
> fordi at den anden telefon 60 63 xx xx, pludselig løb tør for penge.
Den 30.
> januar indbetaler vi 99 kr. Lige nu viser profilen at der er en saldo
på
> 98,52 kr., men det er også umuligt at ringe til/fra denne telefon. Vi
kan
> kun sende og modtage SMS.
>
> HVAD SKER DER?
> -----
>
> Hilsen
>
> Jeannie Kristensen
>
>
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
|
|