Kopier mænd i diablo
Fra : Kafoka

Dato : 02-02-03 14:10

Hej Alle

Min søn skal spille med sine venner på netværk her hjemme, og jeg Tænkte det
kunne være sjovt at spille med helt ens mænd mod hinanden. (last mann
standing). Hvordan hår man 10 helt ens mænd (eller damer) med forskelligt
navn f.eks. kamp1 -10.

Har prøvet at kopierer og så omdøbe alle filer på figuren kan se den men får
fejl når jeg vil spille med den.

Findes der ikke et program hvor kan selv kan lave en mand?

Hilsen

Sten

Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 02-02-03 19:45

du kan kigge inde på www.megagames.com der ´tror jeg at du kan finde nogle
programmer til at snyde med i diablo (også til at lave mænd/helte)

--
M.V.H
..·´`·Snyderen·´`·.

\|/