Battlefield vil ikke starte
Fra : Per Frederiksen

Dato : 02-02-03 14:39

hejsa,

spillet vil ikke starte.

Det finder vist cd'en, men lukker så ned umiddelbart efter!!!

Jeg har P4 2,6, GF 4200 v. 4109, dirext x 9

Hvad kan der være galt??

mvh
Per

Fra : David Lebech

Dato : 02-02-03 16:07

"Per Frederiksen" <pef@ddf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> spillet vil ikke starte.
>
> Det finder vist cd'en, men lukker så ned umiddelbart efter!!!
>
> Jeg har P4 2,6, GF 4200 v. 4109, dirext x 9

Du har evt. sat dine clockfrekvenser til skærmen manuelt. Det kan Battefield
ikke li', men det er heldigvis et problem, der kan løses meget simpelt:
1. Find din BF mappe.
2. Gå ind i MODS - bf1942 - Settings og åben videodefault.con med f.eks.
notepad.
3. Her skal du ændre renderer.allowAllRefreshRates værdien til 1 i stedet
for 0.

Kan du ikke finde filen, så lav en søgning i Battlefield mappen.

Jeg håber, at det måske kan være en løsning...
Mvh
David Lebech

Fra : Per Frederiksen

Dato : 02-02-03 17:55

Tusind tak for hjælpen, nu spiller det.

"David Lebech" <lebech@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> notepad.
> 3. Her skal du ændre renderer.allowAllRefreshRates værdien til 1 i stedet

Mappen "mods" var der nu først efter installation af patchen, 2.1, hedder
den vist.

mvh
Per