NFS server - gamespy
Fra : Alexandre

Dato : 02-02-03 14:09

hej.
jeg vil gerne spørge om der er nogen som har en zyxel router som har prøved
at køre et game server ?
Virker det ?

Jeg har forsøgt nu i 2 dag uden held med Need for Speed :2: Hot pursuit.
Jeg kan godt spille på nettet, men problemmet er at server bliver ikke
listed i gamespy.
Så ingen kan se at jeg har server kørende.
Hvis jeg giver min ip videre så kan de godt connecte.... det er mystisk.
Ingen har det problem.
jeg har ikke firewall lige nu , og router har alt forward, sidste firmware.

Nogen ved hvad det skyldes?

//alex..

Fra : Esben

Dato : 02-02-03 17:31

"Alexandre" <ikaro@ikaro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mystisk.
> Ingen har det problem.
> jeg har ikke firewall lige nu , og router har alt forward, sidste

Godt spørgsmål - det burde vel virke hvis alt forwardes.

Følgende porte skal iø forwardes for at køre en nfs hs2 server:

TCP 8551
TCP 28900
UDP 1230
UDP 8512