Tele-D´s elendige system
Fra : pre

Dato : 02-02-03 13:40

Forhåbentlig er det kun mig der lider under at det, specielt om Søndagen
er så godt som umuligt at kunne sende indlæg til grupperne. Det plejer
at hjælpe efter en halv snes opkald men til gengæld er det komplet
umuligt at kontrollere om opkaldene er skyld i at forbruget stiger
enormt.

Er der andre?
© pre 2003

PS. Nu skal det nok passe at denne mail ikke når frem før mandag, selv
om jeg prøver hver ½ time.

Fra : Jan Kronsell

Dato : 02-02-03 15:35

"pre" <skrivtil@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at hjælpe efter en halv snes opkald men til gengæld er det komplet
> umuligt at kontrollere om opkaldene er skyld i at forbruget stiger

Ja da! Oplever præcis det samme - uanset antallet af opkald er det altid
vanskeligt at komme af med indlæg til TDC's nyhedsserver i weekenden.

Jan

Fra : pre

Dato : 02-02-03 16:40

Tak. Det er da en form for trøst - det er også den direkte vej væk fra
TD.
© pre 2003

"Jan Kronsell" <kronsell(spam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
:
[...]
: >
: > Er der andre?
: > --

Fra : Leo Heuser

Dato : 02-02-03 21:02

Jeg *har* "for længst" opgivet TDC og i stedet fulgt
Lars Klintholms råd med at bruge
news.cis.dfn.de
som nyhedsserver. Den fungerer upåklageligt.

Den kræver password for at logge sig på, så
inden du opretter nyhedsserveren, skal du gå ind på
http://news.fu-berlin.de
for at bestille et password (gratis), som du så får i løbet
af et par dage.

Leo Heuser

Fra : pre

Dato : 02-02-03 22:31

Tak for et godt og velment råd. Allerede dengang gik jeg i gang med et
projekt som kommer i sving i løbet af foråret. Så bli´r det Farvel
Moster Fie.
pre

"Leo Heuser" <leo.heuser@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
[...]
: --
: Med venlig hilsen
: Leo Heuser
:
:

Fra : Leo Heuser

Dato : 03-02-03 07:42

Velbekomme, pre.
Takken er hermed sendt videre til Lars

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-02-03 14:28

Den 03 feb 2003 skrev Leo Heuser i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Velbekomme, pre.
> Takken er hermed sendt videre til Lars

Velbekomme også herfra.

For god ordens skyld skulle det måske lige præciseres, at
news.cis.dfn.de er totalt renset for binære grupper. Sikkert en af
grundene til at den kører så godt.

--
Mvh.
LarsK

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-02-03 14:35

Den 03 feb 2003 skrev Lars Klintholm i dk.edb.programpakker.ms-office:

> For god ordens skyld skulle det m†ske lige pr‘ciseres, at
> news.cis.dfn.de er totalt renset for bin‘re grupper

...og desuden at visse regler skal overholdes:
http://news.cis.dfn.de/en/rules.html

--
Mvh.
LarsK