SPV
Fra : Bo Pedersen

Dato : 02-02-03 13:06

Jeg tænker på at købe en Spv mobil, men vil gerne høre fra nogle der har
erfaring med den. Er den ok eller skal jeg heller finde en anden.
Mvh Bo

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 02-02-03 14:52

"Bo Pedersen" <pop@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg tænker på at købe en Spv mobil, men vil gerne høre fra nogle der har
> erfaring med den. Er den ok eller skal jeg heller finde en anden.
> Mvh Bo

Hvis du skal bruge danske bogstaver/T9 ordbog er det i hvert fald ikke en
SPV du skal ha' - en fuld dansk opdatering kommer (iflg. Orange) midt i
februar...

For mit vedkommende er 'fonen blevet næsten perfekt efter opdateringen fra
Orange DK er blevet installeret - nu fungerer den efter hensigten, men der
et par bugs tilbage der ikke er blevet løst. Læs mere herom på
http://orange.dk/spv/update

Du kan læse mere (både gode og dårlige erfaringer) i denne NG (søg efter
SPV - og pas på de indlæg hvor folk skriver bare deres meninger uden at have
prøvet sig frem "live" med en SPV), microsoft.public.smartphone (engelsk
sproget NG), www.modaco.com (engelsk) og www.smartphony.org (fransk).

--
Chris
: )

Fra : Christian Catu

Dato : 02-02-03 20:55

> [...]
> Jeg tænker på at købe en Spv mobil, men vil gerne høre fra nogle der har
> erfaring med den. Er den ok eller skal jeg heller finde en anden.

Til dit brug vil jeg gå så langt som til at sige at det er den eneste
telefon du skal bekymre dig om at købe!

Fra : Henrikz

Dato : 05-02-03 21:53

Jeg har været nede i en butik og prøvekøre den,
jeg synes bestemt at den er Uacceptabel LAAAANGSOM.
Nu kender jeg ikke dit behov, men du kan få en Nokia 9110
meget billigt 500 - 1000 Kr, og hvis du er til fest og farver er det
bedste bud Nokia 9210I.
Huske det SKAL være den med 'I' til sidst, den anden koster ca. det
samme men
er en outdated model...

Håber du kan bruge det...

Mvh Henrik