Thinkpad x20
Fra : Henrik

Dato : 01-02-03 22:27

Hej ng...

Er det muligt at få fat i et diagram over
motherboardet til en Thinkpad x20 type 2662.

Er der et sted på nettet man kan finde det
eller har du et liggende er jeg meget interesseret

mvh
Henrik

PS : Jeg kom til at give min 24volt istedet for 16volt

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 02-02-03 01:50

Det tvivler jeg på at du finder

Dernæst, hvordan vil du reperere på et board fyldt med SMD komponenter ? Og
som siider så kompakt som de gør i en TP.

Du skal have speciel loddekolbe osv. Jeg vil hvis jeg var dig betragte
maskinen som død.

Mvh.
Niels

Fra : Henrik

Dato : 02-02-03 02:30

> Det tvivler jeg på at du finder
Øv..

> [...]
> som siider så kompakt som de gør i en TP.
> Du skal have speciel loddekolbe osv. Jeg vil hvis jeg var dig betragte
Ikke noget problem, sådanne reparationer laver jeg til dagligt, men det er
svært
uden diagram.....

mvh
Henrik