Browser
stl_s 3840
arlet 2470
java virtual machine
Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-02-03 22:42

Pludselig er min IE begyndt at sige, at den mangler "java virtual machine".
Hvad hulan er et og hvor får jeg den fra?

ras

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-02-03 23:19

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev :

>Pludselig er min IE begyndt at sige, at den mangler "java virtual machine".
>Hvad hulan er et og hvor får jeg den fra?

Bruges til Java.
<http://www.microsoft.com/java/download/dl_sdk40vm.htm>

Fra : rasmus carlsen

Dato : 02-02-03 13:44

> Bruges til Java.
> <http://www.microsoft.com/java/download/dl_sdk40vm.htm>

- "sorry - there is no microsoft.com webpages matching your request" siger
den på linket ...

ras

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-02-03 13:17

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev :

>- "sorry - there is no microsoft.com webpages matching your request" siger
>den på linket ...

Hmm - den er åbentbart endelig fjernet, så må du hente den
originale hos Sun.

http://www.sun.com

Fra : rasmus carlsen

Dato : 03-02-03 13:42

> Hmm - den er åbentbart endelig fjernet, så må du hente den
> originale hos Sun.
>
> http://www.sun.com

- ok tak ... jeg prøver ...

ras

Fra : Madsen

Dato : 03-02-03 14:20

rasmus carlsen skrev:

> Pludselig er min IE begyndt at sige, at den mangler "java virtual
> machine". Hvad hulan er et og hvor får jeg den fra?

Mon ikke at du kan hente den fra MS inde på Windows Update?
Det kan jeg i hvert tilfælde (via Windows Update-Kataloget).

810030: Sikkerhedsopdatering til Microsoft VM - (Dato for udgivelse:
January 15, 2003)

<http://www.microsoft.com/technet/treeview/default.asp?url=/technet/security/bulletin/MS02-069.asp>

Madsen.