RTCW Multiplayer hvordan
Fra : karsten nilsson

Dato : 01-02-03 21:24

Hvordan kan man komme til at spille multiplayer.
Hvordan kan det være at det ser ud til at spillet ikke kan se punkbuster.
Nilsson

Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-02-03 23:38

"karsten nilsson" <knilsson@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan kan man komme til at spille multiplayer.
> Hvordan kan det være at det ser ud til at spillet ikke kan se punkbuster.
> Nilsson

Du skal gå ind i multiplayer og klikker på at du vil spille på 'internet'
derefter skal du klikke 'get servers' og du får en hel bunke at vælge
imellem. Hvad angår punkbuster skal du hente patchen 1.41 og huske at checke
af at du gerne vil installere punkbuster under installationen af patchen:

http://makeashorterlink.com/?L2A312F43 (klik linket 'download directly from
our server' )

mvh Thomas

Fra : karsten nilsson

Dato : 02-02-03 19:39

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
checke
> af at du gerne vil installere punkbuster under installationen af patchen:

Jeg syntes kun der en 1.3 patch på den side jeg var inde på.
Jeg havde gjort som du skrev igår, men jeg kunne ikke finde ud af at komme
til at se den figur der skulle være mig. Så kun follow den og den, ud af
fem ikoner.
Hilen nilsson

Fra : Mick J.

Dato : 03-02-03 14:24

Alternativt kan du følge tidligere indlæg om at hent den nye patch (se
herunder).

Mick

Der var tidligere nogen som spurgte til de nyeste patch, maps til
Wolfenstein. Filen hedder "Wolf_Update_1_4.exe" og fylder ca 11 MB. Den kan
downloades direkte fra:

http://www.wolfensteinx.com/files.shtml#patches

Hvis du har en nyinstallation af Wolfenstein (ver 1), så skal du hente den
nyeste patch ved at klikke på ovennævnte link og gå ned under
hoveoverskriften Patches/Add-ons og trykke på "full" ud for teksten "Return
To Castle Wolfenstein 1.4 windows patch".

Alle tidligere patches kan findes på ovennævnte addresse.

Hvis du gerne vil have den officielle ekstra multiplayer-spilpakke, så skal
du downloade en fil på ca. 51 MB med navn "GOTY_MapPack.exe". Filen
downloades f.eks. udemærket fra siden:

http://www.ausgamers.com/files/download/html/2469

Banerne i ovenstående er rigtig gode og også meget udbredte på
multiplayerserverne, men dog stadigvæk ikke så udbredte som standardbanerne,
hvor "beach" efter min mening er den bedste.

Med hensyn til de hundredvis af andre baner, der findes, kan du finde dem
enkeltvis eller i store spilpakker på følgende link:

http://www.rtcwfiles.com/sort.files

Klik på Maps og herefter på Map Packs for at finde spilpakker.

Jeg synes det er lidt besværlig at downloade fra ovenstående link, fordi man
skal registreres og sættes i kø m.v. Derfor skal du bare slå det eksakte
filnavn op i f.eks. Google og finde et sted, hvor du kan downloade direkte
fra. EKSEMPEL: hvis du vil finde et sted at downloade den officielle ekstra
multiplayer-spilpakke, så skriv i Google de to ord: (GOTY_MapPack.exe
download) hvorefter en masse site fremkommer som du kan downloade fra.

Venligst a.

Fra : karsten nilsson

Dato : 03-02-03 15:43

"Mick J." <dsl72661@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Venligst a.
>
> Tak for den udfølige forklaring det må jeg kikke på senere.
Hilsen Nilsson