dhtml i Opera ...virker ikke
Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-02-03 17:53

Hvorfor virker følgende ikke i Opera?

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

<head>
<title>dhtml-tester</title>

<script type="text/javascript">
function menuON(id) { id.className="menuAKTIV" }
function menuOFF(id) { id.className="menu" }
</script>

<!--
a.link {
text-decoration: none;
cursor: pointer;
cursor: hand }

#menuholder {
position: absolute;
top: 30px;
left: 10px }

..menu { width: 100px;
border:gray 1px solid;
background-color: black;
font-family: verdana, arial, sans-serif;
font-size: 8pt;
color: white;
curspr: pointer;
cursor: hand }

..menuAKTIV { width: 100px;
border:gray 1px solid;
background-color: #ff9900;
font-family: verdana, arial, sans-serif;
font-size: 8pt;
font-weight: bold;
color: white;
curspr: pointer;
cursor: hand }
-->

</head>

id="menuholder">

menupunkt 1</div></a>

menupunkt 1</div></a>

menupunkt 1</div></a>

mvh

ras

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 01-02-03 18:05

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> writes:

> Hvorfor virker følgende ikke i Opera?

Mangler slut-anførselstegn efter class="link
(alle tre steder).

Mere relevant spørgsmål: Hvorfor virker det nogen som helst steder?!?

/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller

Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-02-03 18:27

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> Mangler slut-anførselstegn efter class="link
> (alle tre steder).

- ah shit ... det burde jeg selv habve set ... ;-()

> Mere relevant spørgsmål: Hvorfor virker det nogen som helst steder?!?

- ja det er faktisk også et godt spm ... men nu virker det næsten i Opera
.... stadig ingen hover-effekt!

ras

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 01-02-03 18:42

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> writes:

> - ja det er faktisk også et godt spm ... men nu virker det næsten i Opera
> ... stadig ingen hover-effekt!

Det virker i min Opera 7. Opera 6 tillod vist ikke dynamisk opdatering
af className.

/L

Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-02-03 19:03

> Det virker i min Opera 7. Opera 6 tillod vist ikke dynamisk opdatering
> af className.

- aha ... men hvoran hulen får jeg den opdateret? Jeg kan ikke rigtig
gennemskue opera.com hvad opdateringer angår ...

ras

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 01-02-03 19:12

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> posting:

http://www.opera.com/download/index.dml?step=3&opsys=Windows&lng=en&platform=Windows
http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=625

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 01-02-03 19:26

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> writes:

> - aha ... men hvoran hulen får jeg den opdateret? Jeg kan ikke rigtig
> gennemskue opera.com hvad opdateringer angår ...

<URL:http://www.opera.com/download/>
(Ved ikke hvordan man kommer dertil fra forsiden, jeg er bare god til
at gætte :))

/L

Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-02-03 20:05

> <URL:http://www.opera.com/download/>
> (Ved ikke hvordan man kommer dertil fra forsiden, jeg er bare god til
> at gætte :))

- jo den havde jeg også fundet frem til ... men der står jo:Download
Opera 6.05 for Windows, Danish version ...
og 6.05 er vel ikke 7.0 ...

ras

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-02-03 20:17

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev :

>- jo den havde jeg også fundet frem til ... men der står jo:Download
>Opera 6.05 for Windows, Danish version ...
>og 6.05 er vel ikke 7.0 ...

Klik på other languages eller sådan noget.

7.0 findes kun us/english endnu.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-02-03 20:21

> 7.0 findes kun us/english endnu.