Pear problem
Fra : Morten Winther

Dato : 01-02-03 16:19

Hej

Nogen eksperter her som ved noget om pear?

Jeg ville prøve at bruge pear, men kom ikke så langt. Går ud fra det er
fordi den ikke kan finde mappen modules. Hvad er det for en mappe? Hvor skal
den ligge? Hvorfor er den ikke blevet oprettet ved install?

Jeg bruger FreeBSD 4.7 med mod_php4_4.3.0 fra ports.

Her er fejlen:

athena# pear install mailparse
downloading mailparse-0.9.1.tgz ...
....done: 33,443 bytes
9 source files, building
running: phpize
PHP Api Version : 20020918
Zend Module Api No : 20020429
Zend Extension Api No : 20021010
building in /var/tmp/pear-build-morten/mailparse-0.9.1
running: /tmp/tmpNuHDoT/mailparse-0.9.1/configure
running: make

Warning: opendir(modules) [http://www.php.net/function.opendir]: failed to
open dir: No such file or directory in Builder.php on line 261
no `modules' directory found

--
/ morten

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand
binary, and those who don't"