Spørgsmål til alle bit-pillerne?
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 01-02-03 15:08

Konen har sagt OK til nyt bundkort, så jeg skal have et Intel 845pebt2

Nu orker jeg ikke lige at geninstallere alle programer igen, så kan jeg ikke
bare sætte det nye mb i og starte op? Så finder min XPpro vel ud af at der
er kommet ny hardware?

Erik

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 01-02-03 15:14

Erik M. Nielsen wrote:

> Konen har sagt OK til nyt bundkort, så jeg skal have et Intel 845pebt2

Det skal hun vel ikke bestemme? Når du vil have nyt mobo så køber du da bare
et nyt. Du bliver vel heller ikke spurgt når hun køber nye sko til hendes i
forvejen enorme samling?

> Nu orker jeg ikke lige at geninstallere alle programer igen, så kan jeg
> ikke bare sætte det nye mb i og starte op? Så finder min XPpro vel ud af
> at der er kommet ny hardware?

Det kan lade sig gøre, men jeg ville ikke gøre det. Den kommer ikke til at
køre optimalt.

--
Martin L. Johansen

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 01-02-03 15:41

Erik M. Nielsen <genealogiSPAMFILTER@antispam.dk> wrote:

> Nu orker jeg ikke lige at geninstallere alle programer igen, så kan
> jeg ikke bare sætte det nye mb i og starte op? Så finder min XPpro
> vel ud af at der er kommet ny hardware?

http://www.windowsreinstall.com/install/other/motherboard/ er der
en række metoder beskrevet.

--