Ericsson T65 + datakabel + software
Fra : Ole Carlsen

Dato : 01-02-03 14:55

Hej,
Er der nogen der har prøvet en Ericsson T65 sammen med
'Bytes-and-colours' seriel datakabel og dertil kørt det med software til
T65 fra www.mobileaction.com det der hedder MA-Handset manager og alt
dette med succes? Jeg kan få den til at finde telefonen som et GPRS
modem og det er jo også meget godt men jeg kan ikke skaffe kontakt til
telefonbog og adresser m.m.
--
Ole

Fra : JMo.

Dato : 01-02-03 16:15

Ole Carlsen <carlo@sol.dk> wrote in

> [...]
> dette med succes? Jeg kan få den til at finde telefonen som et GPRS
> modem og det er jo også meget godt men jeg kan ikke skaffe kontakt til

MIA's Handset Manager burde brokke sig over alle andre datakabler end MIA's
egne. Du får ikke nogen fejlmeddelelse under installationen af Handset
Manager??

(At du får det til at virke som GPRS modem skyldes at dette ikke er en del
af Handset Manager, men et ekstra program der følger med, der blot
installere en modem-driver med de rette indstillinger)

Fra : Ole Carlsen

Dato : 01-02-03 20:46

JMo. wrote:
> [...]
> af Handset Manager, men et ekstra program der følger med, der blot
> installere en modem-driver med de rette indstillinger)
Nej jeg får ikke nogen fejl under installationen og grunden til at jeg
bruger MA Handset manager er at det er denne side 'Bytes-and-colours'
henviser til! Har du kendskab til andre sider med software??

--
Ole

Fra : JMo.

Dato : 01-02-03 22:45

> Nej jeg får ikke nogen fejl under installationen og grunden til at jeg
> bruger MA Handset manager er at det er denne side 'Bytes-and-colours'
> henviser til! Har du kendskab til andre sider med software??

Mystisk.. Jeg skal ikke udelukke at MIA har ændret kravene i de senere
versioner af HM - og at dine fejl så skyldes noget helt andet. Men sidst
jeg snakkede med dem (var vidst Cebit forrige år) var HM lavet så man ikke
bare kunne "kopiere" den til brug med andre kabler.

Jeg har ikke så mange links, da jeg ikke selv bruger S/E, men det forlyder
at christersson.org skulle være et godt sted at finde de mere nørdede ting.

Ellers kan jeg kun komme på sonyericsson.com's global support.