Nokia 3310 slukker under samtale?
Fra : sls

Dato : 01-02-03 14:42

Hej NG!!

Jeg har en 3310 som slukker når jeg snakker i den, selv om batteriet er
fuldt opladet? Jeg kan lige nå at snakke i 5-10 sekunder og så slukker den.
Men der sker oftes når jeg er udendørs, det er ligesom den ikke kan tåle de
er koldt, er det batteriet eller telefonen den er gal med?
Telefonen er ca 1½ år gammel.

Min datter har også en 3310 1½ år gammel, som er opdateret til en 3315, den
gør det samme, men den er først begyndt at gøre det efter hun har skiftet
til CBB, da hun havde TDC var der ingen problemer?

Kan det have noget at gøre med hvilket net man er på, jeg er selv på
sonofon, som CBB også bruger.

Mvh sls

Fra : tuncer

Dato : 10-02-03 08:41