Nu der er gang i simcity 4 ?
Fra : Gerner

Dato : 01-02-03 12:20

Hvordan tilbagebetaler man lån, så de månedlige udgifter sænkes ?
Der står blot at man kan låne på side 30.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Jacob

Dato : 01-02-03 13:04

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan tilbagebetaler man lån, så de månedlige udgifter sænkes ?
> Der står blot at man kan låne på side 30.

Du betaler et månedligt afdrag

Fra : Gerner

Dato : 01-02-03 17:16

On Sat, 1 Feb 2003 13:03:39 +0100, "Jacob" <devnull@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Du betaler et månedligt afdrag

Som jeg skrev. Det er dem man gerne vil af med hurtigere for at sænke de
månedlige udgifter.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Jacob

Dato : 02-02-03 16:35

> Som jeg skrev. Det er dem man gerne vil af med hurtigere for at sænke de
> månedlige udgifter.

så vidt jeg ved, kan man ikke det, ellers hør i alt.games.simcity