MS Windows
briani 27239
"underligt" ikon!
Fra : JSH \(9800\)

Dato : 01-02-03 11:01

Under opstarten af XP får jeg et lille ikon frem umiddelbart til venstre for
uret nede i højre hjørne. Når jeg forsøger at klikke på det for at finde ud
af hvad det er forsvinder det!

Kan nogen give mig en forklaring?

(Et billede findes i dk.binaer)

Fra : Kenneth

Dato : 01-02-03 12:14

har du installeret en eller anden form for "tweak" program, for der kan man
slå det fra eller til.

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 01-02-03 12:23

On Sat, 1 Feb 2003 11:00:43 +0100, "JSH \(9800\)" <jstenbak@e-box.dk>
wrote:

> [...]
>uret nede i højre hjørne. Når jeg forsøger at klikke på det for at finde ud

Ligner "Lidt" Automacron - et program til sync af uret.

Prøv at se i "startup" folderen, og i regedit:

HKEY_Local_Machine\Software\microsoft\windows\currentversion\run
og
HKEY_Current_User\Software\microsoft\windows\currentversion\run

Her står (næsten) alle de programmer der startes op ved start.

--

/Dan MOrtensen