MS Windows
briani 27239
Billedfremviserprogram søges
Fra : Jørgen Madsen

Dato : 01-02-03 10:56

Hej Hej
Søger et godt program man kan bruge til at
vise billeder (billeder fra cd-rom,man selv laver).
Skal helst virke til alle Windowsudgaver,hvis det
da er muligt.
Er der nogen .som kender et gratis program,som
man kan dovnloade fra nettet .
Mvh.
Jørgen Madsen

Fra : Leony

Dato : 01-02-03 11:48

Irfanview er en mulighed www.irfanview.com

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Devast8or

Dato : 01-02-03 13:49

www.ACDSee.com

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-02-03 14:04

In dk.edb.system.ms-windows, Devast8or wrote:

> Søger et godt program man kan bruge til at
> vise billeder

Don't we all ;)

IrfanView eller Slowview: <http://www.slowview.at/>

> www.ACDSee.com

Er det nu blevet gratis?

--
Lars Stokholm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-02-03 14:06

In dk.edb.system.ms-windows, Lars Stokholm wrote:

> [...]

Ups, jeg fik vist lavet noget citatfusk på de to første afsnit. Hvis
folk også bare ville citere rigtigt til at begynde med... Tsk, tsk.

--
Lars Stokholm