MS Windows
briani 27239
Markere ubruglege dele af HD i XP
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 01-02-03 09:40

Jeg har en harddisk hvor der er nogle ubrugelige sektorer. Kan man ikke få
Windows XP til at markere dem, så de ikke vil blive brugt fremover?

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-

http://www.cmnielsen.dk ICQ: 25308942
Destiny is not a matter of chance it is a matter of choice

Fra : M_abs

Dato : 03-02-03 14:07

prøv at køre:
chkdsk x: /f /r
fra start menuen -> kør...
erstat x med bogstavet på drevet

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 03-02-03 18:18

"M_abs" <M_abs@oncable.dk> wrote in message
> prøv at køre:
> chkdsk x: /f /r
> fra start menuen -> kør...
> erstat x med bogstavet på drevet

ok, tak, prøver.

Hvad betyder /f/r ???

Fra : pallebhansen

Dato : 05-02-03 00:14

JO Feks win xp: Du højreklikker på din HD, klik egenskaber, klik
funktioner, klik undersøg nu, windows vil selv deaktivere dårlige
områder, så de ikke bruges fremover.
Mvh /Palle

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 05-02-03 06:41

Fra : pallebhansen

Dato : 23-12-03 01:21

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give
point til det svar der kom nærmest.
VH Palle Hansen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-12-03 01:57

"pallebhansen" <pallebhansen.news@kandu.dk> skrev :

>Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give
>point til det svar der kom nærmest.

Hvad ævler du om?

Det er ikke et spørgsmål. der er stillet på kandu, men i en
nyhedsgruppe, hvor der aldeles ikke er noget med point.

med venlig hilsen
Knud

Fra : Frede Sørensen

Dato : 23-12-03 23:18

Scandisk gør præcis dette i alle windowsversioner

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/