SimCity 4: Hvordan fjernes lossepladsen?
Fra : Emil Jensen

Dato : 01-02-03 00:24

Hvordan fjernes lossepladsen (landfill) i SimCity 4? Jeg kan ikke bulldoze
den væk. Regner med at affaldet skal væk før jeg kan bulldoze den væk, men
hvordan tømmer jeg lossepladsen for affald?

Mvh

Emil

Fra : Jacob

Dato : 01-02-03 00:41

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan fjernes lossepladsen (landfill) i SimCity 4? Jeg kan ikke bulldoze
> den væk. Regner med at affaldet skal væk før jeg kan bulldoze den væk, men
> hvordan tømmer jeg lossepladsen for affald?

forbrændingsanlæg kan klare det

ellers kan du altid bruge den funktion du bruger for at fjerne bygge arealer
hvis den skal helt væk

Fra : Greatdane

Dato : 01-02-03 21:08

Fjern vejforbindelsen til lossepladsen og vent 20 år eller mere på at den
opløser sig selv. Eller du kan bygge et forbrændingsanlæg, som er hurtigere
og dyrere.

Fra : Emil Jensen

Dato : 02-02-03 04:19

Tak for svarene til Jacob og GreatDane!