Skærme
Fijala 3554
Defect mermaid 15"... noget værd?
Fra : Zonique

Dato : 31-01-03 18:32

Jeg har en 15" mermaid skærm stårnde, som ikk' virker... Er den noget værd,
eller skal jeg bare drøne den ud? der er også et specielt 4 mb grafik med
(skærmen får strøm herfra)

/Zonique

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 01-02-03 13:30

Hej Zonique

Jeg kan se at du muligvis vil smide en 15" mermaid ud og så er det lige at
jeg vil
skrive til dig da jeg selv har en 15" mermaid (TFT) skærm som er 100% OK men
jeg vil gerne have den du har til reservedele til min hvis der skulle sker
noget med den.
Så hvis det er en TFT og vi kan finde ud af noget må du gerne skrive

MVH
Flemming Nielsen
E-mail.: alfa144@post6.tele.dk
==========================

Fra : Bo S. Christensen

Dato : 01-02-03 16:40

> [...]
> noget med den.
> Så hvis det er en TFT og vi kan finde ud af noget må du gerne skrive

Det er en TFT, den der får strøm fra skræmkortet.

/Zonique

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 08-02-03 18:43

Hej Zonique

Jeg har skrevet til dig et par gange Ang. den skærm,
kan du ikke lige kontakte mig
så vi kan finde ud af noget med den skærm
MVH
Flemming Nielsen
E-mail.: alfa144@post6.tele.dk