Chaintec 7njs Ram problem ?
Fra : Frylle

Dato : 31-01-03 22:02

Har lige pakket dette smukke kort ud..... mee men men.

jeg kan ik få mine PC2700 ram til at køre 333 men kun 166. er der nogen der
har noget kendskab til dewtte kort som lige kunne give mig en vejledning

Jimmy

Fra : Lars Kuno Michaelsen

Dato : 01-02-03 00:30

On Fri, 31 Jan 2003 22:02:06 +0100, "Frylle" <frylle@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>har noget kendskab til dewtte kort som lige kunne give mig en vejledning

Hej Jimmy.

Ingen grund til mee me men.
Dine ram køre som de skal. Du skal gange dine 166 med 2. Så får du
dine 333. Du kan kun sætte frekvensen på ram til 100, 133 eller 166
MHz.

Med venlig hilsen

Lars

Fra : Frylle

Dato : 02-02-03 12:03

Ved du så også noget om det onboard lydkort der er på

Frylle

Fra : Lars Kuno Michaelsen

Dato : 04-02-03 11:13

On Sun, 2 Feb 2003 12:02:45 +0100, "Frylle" <frylle@tdcadsl.dk> wrote:

>Ved du så også noget om det onboard lydkort der er på

Jeg bruger det ikke til ret meget, men jeg ved da at det er en CMedia
C8738 chip, som kan en masse. :
Full-duplex operation for simultaneous recording and playback
6 Channel speaker audio supports
Embedded 32OHM 5w earphone amplifier
Supports MIDI and dual game ports
32 Voice HRTF 3D positional audio, CRL 3D supports MS Direct
Sound3D, Aureal A3D and Creative EAX APIs
Support SPDIF

Håber du kan bruge det til noget.

Med venlig hilsen

Lars