MS Windows
briani 27239
Windows XP problem
Fra : [DK]Stegtflæsk

Dato : 31-01-03 21:00

Hej NG.

Jeg har fået et underligt problem efter at have formateret harddisken og
installeret Windows XP igen.
Jeg skal jo også have installeret mine programmer igen, men jeg kan ikke
komme til at installere Easy CD Creator og Norton Antivirus.

Jeg har aldrig haft problemer med de to programmer før, men det foregår
sådan, at jeg, hos ECDC, starter setup-filen op, og så kører den ind i
Install Wizard'en.
Lige når den normalt ville køre ind i selve installeringen af programmet, så
lukker den ned. Faktisk der hvor den tjekker Windows Installer.

Er der andre end mig der har haft det problem?

Mikey

Fra : Poul Erik Pedersen

Dato : 01-02-03 00:14

løsningen er nok at det er Easy cd-reator der laver gid i den.
Besøg roxio's (producentens) hjemmeside og hent den nyeste driver !! - den
hjælper en del.
-Niels-

[DK]Stegtflæsk <news@DELETETHISthiemer.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e3ad5dd$0$140$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...