MS Windows
briani 27239
grå hår - frossen mus
Fra : Bibber

Dato : 31-01-03 20:50

I plejer at være så flinke til at hjælpe! Næste problem:

Ved opstart fryser musen (markøren sidder fast)

Nogle gange må vi genstarte 2-3 gange inden der kommer "liv" i den.

Musen er fra Logitech cordless optical.
Styresystemet er XP Home edition.

På forhånd tak for hjælpen

Mikael

Fra : HaXor

Dato : 31-01-03 21:04

med nogen muse skal man installere en driver, har du gjort det?

Fra : jens

Dato : 01-02-03 10:48

det kan være at du skulle skifte dit batteri
jens

Fra : Bibber

Dato : 01-02-03 14:13

seneste driver og nye batterier installeret!

Fra : Leony

Dato : 02-02-03 02:20

> I plejer at være så flinke til at hjælpe! Næste problem:
> Ved opstart fryser musen (markøren sidder fast)
> Nogle gange må vi genstarte 2-3 gange inden der kommer "liv" i den.

Nogle gange kan det hjælpe at skrue ned for hardware accelerationen på
grafikkortet.
Højreklik på skrivebordet -> egensakber -> faneblad indstillinger ->
klik på avanceret -> faneblad fejlfinding.
(sådan er det ihvert fald på min XP Pro).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bibber

Dato : 02-02-03 12:38

> [...]
> klik på avanceret -> faneblad fejlfinding.
> (sådan er det ihvert fald på min XP Pro).

Det ser ud til at problemet er væk..... Tak

Fra : Leony

Dato : 02-02-03 13:40

> Det ser ud til at problemet er væk..... Tak

Velbekomme, vi krydser fingre for at problemet ikke kommer igen.