Deff. v3688
Fra : Per Juul Larsen

Dato : 11-03-01 20:48

Hej..
Displaybaggrundslyset på min tlf. Motorola v3688 fungerer kun periodisk.

Kan nogen fortælle mig hvordan man skiller telefonen ad. Garantiperioden

er udløbet.
mvh pjl

Fra : Anders Winther

Dato : 12-03-01 02:14

Jeg har engang skilt min v3688 ad.. Der er kommet mærker i den af det.. Og
jeg er bange for at det er uundgåeligt hvis man ikke har det rette værktøj..
Men mit råd er at du starter med at skille den ad lige ved "hængslet"..
Resten følger vist med (så vidt jeg husker) når du løfter op der..

Mvh.
Anders

Fra : Tom A Jensen

Dato : 12-03-01 02:48

Anders Winther <anders@cybercity.dk> skrev i en
> [...]
> Men mit råd er at du starter med at skille den ad lige ved "hængslet"..
> Resten følger vist med (så vidt jeg husker) når du løfter op der..

----

hej
man kan få nogle tools-kit til forskellige mobiltlf her :
http://www.activemobiles.com/Motorola%20V998_V3688%20Tool%20Kit.htm

her er bla. til ericsson og motorola telefoner.

mvh
tom jensen
viborg