gif-animationer
Fra : girlpower

Dato : 09-01-01 21:09

Jeg har lagt en gif-animation på min hjemmeside. Desværre bevæger den sig
kun en gang og står derefter stille.
Når jeg ser min hjemmeside på andre pc'er er den hele tiden i bevægelse som
den skal.
Hvad skyldes det??
Måske spørger jeg i den forkerte gruppe, men håber alligevel én kan hjælpe.

mvh
Hribar

Fra : Nils Nyvang Bacher

Dato : 10-01-01 19:06

Nu ved jeg ikke hvilket program du har brugt til at lave giffen i, men når
man normalt laver dem skal man fortælle inden man kompilere giffen at den
skal køre uendeligt.

nils