Banjos Likørstue
Fra : Ronja

Dato : 11-03-01 19:57

Ved nogen hvor denne Banjos Likørstue's sang kan findes?
Det er en mand med meget dyb stemme der brummer "ååårrh det er så godt for p....." Den skulle være til at genkende,, jeg modtager meget gerne filen på e-mailen hvis den haves..!!

Ronja

Fra : Anders Houmark

Dato : 11-03-01 20:20

Ronja skrev i meddelelsen <98ghsb$f13$1@news.inet.tele.dk>...
Ved nogen hvor denne Banjos Likørstue's sang kan findes?

På deres cd!

--
Mvh Anders Houmark
Den der tærsker langhalm

Fra : Prinz Ali

Dato : 11-03-01 22:06

kan du ikke poste i binaer.musik det kan være kan hjælpe!!
jeg tror ikek vi gidder....og helt ærligt kan du ikek selv finde den?

-Ali

Fra : peet_dk

Dato : 11-03-01 21:40

hent den på napster!

--
peet_dk was here.....
ICQ# 71309759 www.icq.com

Fra : Ronja

Dato : 11-03-01 23:09

har ledt på både napster, dr.dk, winMX og andet, uden held,,,men ellers tak.

Sikke da en smålighed man skulle opleve for en sølle forespørgsel... I må meget undskylde hvis jeg forstyrrede nogen i deres åbentbart travle liv!

Forøvrigt så staves "ikke" med to sammenhængende k'er...

god uge,,,

Ronja

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 12-03-01 09:33

"Ronja" <remove-cafe@paradis.dk> skrev i meddelandet:

>Forøvrigt så staves "ikke" med to sammenhængende k'er...
>Ronja

Ja, og "FORØVRIGT" staves ikke i ét ord, men i to: for øvrigt...
-Sådan!

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-03-01 16:05

"Peter W. Bosse" wrote:

> Ja, og "FORØVRIGT" staves ikke i ét ord, men i to: for øvrigt...
> -Sådan!

Er "forøvrigt"/"for øvrigt" overhovedet et ord? Troede det hed "iøvrigt".

/Robert

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-03-01 16:19

"Robert Eriksen
> Er "forøvrigt"/"for øvrigt" overhovedet et ord? Troede det hed "iøvrigt".
>
> /Robert

Det hedder for øvrigt eller i øvrigt. Du må med andre ord selv vælge,
så længe du skriver det med mellemrum (iflg. Retskrivningsordbogen).

--
Peter Brandt Nielsen brandt@etklikherfra.dk
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Prinz Ali

Dato : 12-03-01 23:28

Det er underligt at folk hænger sig i stavefejl som den eneste udvej i NG's
når de ved de er galt på den.
(var det stavet rigtigt)

LOL
-Ali

Fra : Ronja

Dato : 13-03-01 01:38

På hvilken måde var jeg galt på den? Når nu min IP af uransagelige årsager ikke tillader adgang til dk.binaer.musik, så vil jeg mene at dette er det korrekte sted at spørge.

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-03-01 09:02

> [...]
ikke
> tillader adgang til dk.binaer.musik, så vil jeg mene at dette er det

Jeg kan ikke just se, hvordan det skulle være en undskyldning for at poste i
denne gruppe; det er stadigvæk off topic. Iøvrigt er der en forklaring på,
hvorfor du ikke kan komme på serveren (copy + paste driftsmeddelelse fra 2.
marts):

"Der har igennem længere tid været problemer med news.inet.tele.dk.

Disse problemer, samt de foranstaltninger der fra vor side er taget for at
minimere omfanget, manifesterer sig ved:

* Der mangler fra tid til anden indlæg i grupperne
* Grupper der har været på serveren i længere tid forsvinder
* Man kan periodisk (typisk i aftentimerne) opleve at man ikke kan få
adgang
til grupper med binært indhold

Årsagen er, at både artikelantal og artikelvolumen vokser med en sådan
hast,
at det ikke længere er muligt for serveren at følge med på grund af
kapacitetsproblemer.

TDC Internet er derfor i gang med at designe et nyt newssetup, der skal
løse
disse problemer, og samtidig tage højde for den udvikling der sker i
artikelantal og -volumen, og brugerantal.

For at sikre at systemet kan skalere, er det imidlertid nødvendigt at
redesigne
hele news systemet fra bunden, hvilket også tager tid.

Som et alternativ til news.inet.tele.dk, er der etableret en tekst-news
server
(tnews.inet.tele.dk) der er leveringsdygtig i ikke-binære artikler i alle
hierakier, samt hele dk.binaer* hierakiet.

Endelig er der testserveren 193.162.153.117, (port 119 og 143) der er
leveringsdygtig i binære artikler, men som dog kan gå ned fra tid til
anden.

Venlig hilsen

Tele Danmark Internet
Kundeservice /JOHI
Denne besked er sendt via:
Tele Danmark Internets driftsinformationssystem.
Ønsker du ikke at modtage disse informationer i fremtiden kan du
afmelde dig på: http://www.opasia.dk/kundeservice/kontakt/afmeld.shtml
Husk at afmelde dig med samme navn og email adresse, som du
tilmeldte dig med.
-------------------------------------------------------------------"

mvh
/Nikolaj
- der arbejder ved TDC internet men optræder på usenet som privat person

Fra : snemand

Dato : 13-03-01 15:33

In article <98jq74$lt2$1@news.inet.tele.dk>, "Ronja"
<remove-cafe@paradis.dk> wrote:

> På hvilken måde var jeg galt på den? Når nu min IP af uransagelige
> årsager ikke tillader adgang til dk.binaer.musik, så vil jeg mene at
> dette er det korrekte sted at spørge.

Anders Houmark forsøgte vist at fortælle dig, at din lokale CD-butik er
det korrekte sted at spørge. Der har du mulighed for at vise din
konkrete begejstring for musikken ved at _betale_ for den.

Fra : peet_dk

Dato : 12-03-01 17:51

hmm.. nu har søgt 2 gange. Lige før jeg skrev indlæg nr. 1 og nu, og den har
fundet MANGE med Banjos Likørstue

Fra : Ronja

Dato : 13-03-01 01:35

Ja, men er det det rigtige nummer?.. Nej vel,,?,

Fra : Ronja

Dato : 13-03-01 14:59

"peet_dk" <peet_dk@nospam.dk> wrote in message news:98kdj7$e30$1@news.cybercity.dk...
> jeg er igang med at downloade den fra nettet |napster| ligger den i DKBM når
> jeg kommer hjem..

Det lyder mægtigt, så vil jeg finde en måde at komme i den gruppe på! Tak for hjælpen!

Ronja

Fra : Typhoon

Dato : 12-03-01 16:08

Ronja <remove-cafe@paradis.dk> skrev i en
[...]

Hej Ronja...
Prøv at hør i dk.binaer.musik, der har du sikkert meget mere held end her!