Koda på ringetoner.
Fra : MobilFinn

Dato : 31-01-03 08:28

Jeg har en lille side med ringetoner til de ældre Ericsson mobiltelefoner.
Det er ringetoner man selv skal taste ind i telefonen.
Er der nogen som helst risiko for at Koda vil komme efter mig?

Mvh: Finn.
Fjern pelsdyret ved email.

Fra : Sconk

Dato : 31-01-03 11:16

Ja det kan du godt for de er efter mig. ;-( 5000 kr for og have udbudt
dem i ½ år. da jeg ikke ved hvor mange downloads jeg har haft.

Klaus

http://www.kandu.dk/

Fra : MobilFinn

Dato : 31-01-03 11:25

> Ja det kan du godt for de er efter mig. ;-( 5000 kr for og have udbudt
> dem i ½ år. da jeg ikke ved hvor mange downloads jeg har haft.

Whusch. Væk var den hjemmeside.
Det er ufatteligt at pengegriske mennesker skal gøre verden så firkantet og
besværlig.

Mvh: Finn.
Fjern pelsdyret ved email.

Fra : Peter P

Dato : 31-01-03 11:41

On Fri, 31 Jan 2003 11:25:19 +0100, "MobilFinn"
<mobilfinnhamster@pc.dk> wrote:

>Whusch. Væk var den hjemmeside.
>Det er ufatteligt at pengegriske mennesker skal gøre verden så firkantet og
>besværlig.

Ja men til gengæld støtter du de fattige musikere i f.eks. Metallica

Fra : Søren Kjærsgaard

Dato : 05-02-03 14:43

Remove ROFL from mail address
when replying direct.
"Peter P" <spamnisse@ofir.dk> wrote in message

> Ja men til gengæld støtter du de fattige musikere i f.eks. Metallica

Ja og pladeselskaberne selv, ikke mindst (!)

-hilsen Søren

Fra : Sconk

Dato : 31-01-03 11:45

Men den kommer snart igen

send lige mig en mail så kan det være jeg kan hjælpe dig med og holde
din side i luften

mobiltelefon[SNABELA]j t w [PRIK] d k

klaus