MS Windows
briani 27239
hj;lp til at slet en konti i XP
Fra : n9

Dato : 31-01-03 09:15

Hej

Jweg har v;re en pil finger og har oprettet en brugerkonti for at se hvordan
det fungere i XPen.
Men min problemer at min admin konti er vaek, det er normal den jeg bruger
og det er der jeg har alt mine filer. Hvordan kan jeg log paa min admin
konti igen?
Det jeg vil er at slet konti NAS, men naar man er inde i NAS konti, kan man
jo ikke slet NAS konti.
Hvis jeg logger af og vil skifte bruger, kan man kun se NAS kontien.
Haaber at der er aen som snart kan hjaelpe takker.
Som i ser gaar det ogsaa helt galt med min tastetur.

MVH
N9

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 31-01-03 10:13

> [...]
>Haaber at der er aen som snart kan hjaelpe takker.
>Som i ser gaar det ogsaa helt galt med min tastetur.
[...]

Når du kan se NAS-kontoen på logonskærmen, trykker du
[Ctrl]+[Alt]+[Del] to gange, så kommer der en ny log on prompt... Der
kan du logge på, som Administrator....

/Henrik

Fra : n9

Dato : 31-01-03 10:25

> Når du kan se NAS-kontoen på logonskærmen, trykker du
> [Ctrl]+[Alt]+[Del] to gange, så kommer der en ny log on prompt... Der
> kan du logge på, som Administrator....

tak, for oplysningen, men naar jeg taster brugernavn og password ind logger
den stadig ind paa NAS konto.
Har du en anden loesning?

takker

Fra : N9

Dato : 31-01-03 10:36

har ændre det, men var nød til at oprette en anden konto, men kan komme ind
på min admin konto nu.
skal lige have fjerne den anden oprettet konto.

takker

Fra : jens

Dato : 01-02-03 10:51

"N9" <nhiasy@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> har ændre det, men var nød til at oprette en anden konto, men kan komme
ind
> på min admin konto nu.
> skal lige have fjerne den anden oprettet konto.

Det er vist ikke noget du skal rode for meget med, hver gang der ændres
bruger navn oprettese et nyt ID nummer, så vær lidt varsom hvis du har mail
eller andet du gerne vil beholde.

mvh Jens