billedbeskeder Nokia 3310-3315
Fra : Nero-Wolfe

Dato : 31-01-03 00:15

Hej er det muligt at slette alle billed beskeder, så man kan ligge nye ind i
stedet for de faste, kan kun ændre 7 i min .
Hvad sker der når man har opdateret til 3315 og vælger gendan fabriks
indstillinger bliver den så til en 3310 igen????
Nero

--
Nero-Wolfe@ofir.dk

Fra : Kent

Dato : 31-01-03 18:02

Har du selv datakabel kan du jo bare ændre de faste billeder, ellers kan du
ik..
Ja så har du vist ik 3315, ik efter en "full fatory reset"..