MS Windows
briani 27239
Windows Player 9
Fra : Stone

Dato : 31-01-03 00:11

Hej så er den kommet på Dansk Hentes her
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp

Mvh Stone

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-01-03 00:29

"Stone" <Brol@ofir.dk> skrev :

>Hej så er den kommet på Dansk Hentes her

Læs lige <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>, når du
vil poste det i flere grupper.

Fra : Madsen

Dato : 31-01-03 03:26

Stone skrev:

> Hej så er den kommet på Dansk Hentes her
> http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp

Tak for tippet.

Som sædvanlig så er der bøvl med den danske version. Der er i hvert
tilfælde her på Win2000 DK SP3. Noget tyder på at installationen
ikke blive fuldført. MP9 kommer ind og fungerer tilsyneladende også,
men det kunne da egentlig være rart at vide hvad den mener med
dette: <http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/mp9.png>

Madsen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-01-03 08:40

Af en eller anden grund lykkedes installationen ikke helt og den
opfordrer dig til at prøve igen.

Fra : Palle Jensen

Dato : 31-01-03 08:47

> Af en eller anden grund lykkedes installationen ikke helt og den
> opfordrer dig til at prøve igen.

Hvordan i alverden er du kommet til den konklusion?

Fra : Madsen

Dato : 31-01-03 13:26

Jens Peter Karlsen skrev:

> Af en eller anden grund lykkedes installationen ikke helt og den
> opfordrer dig til at prøve igen.

Ja og det har jeg selvfølgelig prøvet 3-4 gange i træk, men samme
meddelelse til slut. MPlayer virker, men det kunne som sagt være rart
at vide hvad den ikke kan installere. Det bliver der bare desværre
ikke nævnt noget om.

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-01-03 13:39

In dk.edb.system.ms-windows, Madsen wrote:

> [...]
> samme meddelelse til slut. MPlayer virker, men det kunne som
> sagt være rart at vide hvad den ikke kan installere. Det bliver

Og der står ikke noget i din Event Log?

--
Lars Stokholm

Fra : Never Winternights

Dato : 31-01-03 14:36

Kunne det jo være, at du skulle slå NAV/andre Antivirus progs fra eller
disable dem inden du installerer den?

Mvh,
NWN

--
-=- [Windows 3.11 US] -=-
-=- [ATI 2Mb + Voodoo2 8Mb] -=-

Fra : Madsen

Dato : 31-01-03 19:53

Never Winternights skrev:

> Kunne det jo være, at du skulle slå NAV/andre Antivirus progs fra
> eller disable dem inden du installerer den?

Også noget der skal forsøges. Takker.
Jeg er ikke for god til at slå antivirussoftwaren fra inden jeg
installerer noget, så det kan meget vel tænkes at være det.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 31-01-03 19:53

Lars Stokholm skrev:

> Og der står ikke noget i din Event Log?

Det mener jeg ikke at der gør, men jeg vil lige tjekke efter senere.
(Pt. kan jeg ikke da jeg er ved at uploade noget fra WinXP som jeg
nødig vil afbryde).

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 01-02-03 02:29

Madsen skrev:

> Nå, men skidt med det.

Det tyder altså også på at MP9 kører uden nogen form for problemer,
så skaden er nok ikke så stor. Det ser ud som om at installationen
stopper et kort øjeblik her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/mp9/roxio.png> - og lige
umiddelbart efter kommer fejlmeddelelsen så. Jeg har i forvejen Roxios
DirectCD installeret på Win2000, så måske giver det nogle konflikter.

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-02-03 10:19

In dk.edb.system.ms-windows, Madsen wrote:

> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/win2000/mp9/roxio.png>

Figures, Roxio har altid været noget skidt IMHO, men det kan du jo
ikke bruge til noget ;)

--
Lars Stokholm

Fra : Madsen

Dato : 01-02-03 14:35

Lars Stokholm skrev:

> Figures, Roxio har altid været noget skidt IMHO, men det kan du jo
> ikke bruge til noget ;)

Næ, men jeg er sådan set enig med dig. Jeg har heller ingen Roxio-
produkter installeret på WinXP. Jeg brugte bare meget DirectCD engang,
men det gør jeg egentlig sjældent efterhånden. Måske man skulle prøve
at afinstallere skidtet...

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-02-03 14:43

> [...]

> DirectCD engang, men det gør jeg egentlig sjældent efterhånden.
> Måske man skulle prøve at afinstallere skidtet...

Alternativt er der jo også Aheads InCD, jeg har godt nok aldrig
prøvet den, men den gør vist det samme (tror jeg).

--
Lars Stokholm

Fra : Madsen

Dato : 01-02-03 15:01

Lars Stokholm skrev:

> Alternativt er der jo også Aheads InCD, jeg har godt nok aldrig
> prøvet den, men den gør vist det samme (tror jeg).

Det gør den også, men der er også ofte bivirkninger forbundet med
den slags programmer.
Godt nok så har DirectCD (5) kørt fint på Win2000, men de tidligere
versioner har jeg haft meget bøvl med i sin tid.

Engang synes jeg ikke at jeg kunne undvære DirectCD. Jeg havde altid
en formateret cd i brænderen som jeg så gemte downloadede drivere og
andet ragelse på og når cd'en var fyldt, så blev den lukket så den
kunne læses i alle cd-drev. Det er egentlig ret smart, men jeg er gået
væk fra ideen igennem det sidste års tid, så i bund og grund har jeg
egentlig ikke brug for det længere. Har blot valgt at lade DirectCD
være installeret på Win2000 i tilfælde af at jeg skulle få behov for
at lave en af de her UDF-cd'er igen.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 31-01-03 21:30

Madsen skrev:

> Som sædvanlig så er der bøvl med den danske version.

Ingen meddelelse i logbogen og det hjælper ikke at slukke for
antivirussoftwaren.

Nå, men skidt med det. Jeg regner alligevel med at kyle Win2000
ud inden længe.

Madsen.